شاسی بلند جدید بنتلی در ژنو رونمایی می شود

شاشی بلند جدید بنتلی در ژنو رونمایی می شود
شرکت بنتلی سال گذشته شاسی بلند لوکس خود بنتایگا را معرفی کرد و حال به تازگی این شرکت مورد بحث از یک شاسی بلند لوکس دیگری با نام مولینر رونمایی کرد.
این خودرو منحصربفرد در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درخواهد آمد اما بنتلی تصمیم گرفت زودتر از موعد معرفی را انجام دهد و مایل نبود دیرتر شاسی بلند لوکسش رونمایی شود.
بنتایگا با پیشرانه مناسبی همراه بود اما مولینر از یک پیشرانه پرتوان تر ۱۲ سیلندر ۶.۰ لیتری با خروجی ۶۰۰ اسب بخار به فروش خواهد رسید. چنین پیشرانه ای مولینر را قادر می سازد ۰ تا ۱۰۰ را در ۴.۱ ثانیه سپری کند و به سقف سرعت ۳۰۱ کیلومتر برساعتی برسد.
به گفته بنتلی این مدل با سیستم تعلیق قابل تنظیم همراه بوده که آن را قادر می سازد تا همچون خودروهای اسپرت قابل تنظیم باشد. در طراحی داخلی و ظاهری بنتلی سعی کرد تریم اسپرت و لوکس را ترکیب کند از این رو نمی توان مولینر را کاملا اسپرت یا لوکس دانست. در نگاه نخست تصور می شود با مدل تیونینگی رو به رو هستیم اما چنین نیست.
با رینگ های ۲۲ اینچی آلومینیومی و رنگ دوگانه مولینر از ماه آوریل عرضه می شود. در فضای داخلی روکش های چرم باکیفیت، تریم چوب براق و چرم بهره گرفته شده تا چهره ای لوکس و جذابی پیدا کند.
در فضای داخلی کابین صندلی ها فردی بوده و یکپارچه نیستند تا ساختاری پریمیومی یابند. بنتلی مولینر با قیمت ۲۳۰ هزار دلاری در ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.
منبع : دنده ۶

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.