مدل منحصر به فرد بنتلی بکلار رونمایی شد + ویدیو

بنتلی بکلار

به تازگی شرکت «بنتلی» با همکاری تیم «مولینر»، رودستر اسپرت و لوکسی با نام «بکلار» (Bacalar) را معرفی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ظاهر بکلار از خودروی مفهومی EXP 100 GT الهام گرفته است. نام این خودرو نیز از دریاچه بکلار در مکزیک برداشته شده است. در قسمت جلو شاهد قرارگیری دو چراغ دایره ای به همراه خط باریک لامپ های روز هستیم. ترکیب چراغ ها به همراه جلوپنجره و ورودی های هوای زیر سپر، ظاهر بسیار جذابی را به بنتلی بکلار بخشیده است.

بنتلی بکلار

بنتلی بکلار از رینگ های ۲۲ اینچی با ظاهری خاص بهره می برد. فاصله عرضی بین محورها در قسمت عقب، در مقایسه با کانتیننتال GT، به میزان ۲۰ میلی متر افزایش یافته است. در قسمت عقب طراحی پخته تری را نسبت به خودروی مفهومی شاهد هستیم.

چراغ های کشیده LED، شبیه به خودروهای استون مارتین، به همراه سپر دورنگ، ظاهر چشم نوازی را به رودستر اسپرت بنتلی بخشیده است. خروجی های اگزوز بزرگ چهارضلعی به همراه باله قرارگرفته روی صندوق، ظاهر قسمت عقب بنتلی بکلار را تکمیل می کنند.

کابین

در کابین بکلار نیز همانند سایر محصولات خاص بنتلی، همچون فلایینگ اسپر، شاهد طراحی لوکس و اشرافی هستیم. بنتلی بکلار دومین خودروی دونفره این شرکت از سال ۱۹۳۰ تاکنون محسوب می شود، اما در کابین این خودرو تمامی ویژگی های فناورانه و به روز استفاده شده است.

بنتلی بکلار

بهره گیری از نمایشگر دیجیتالی برای پشت آمپر، نمایشگر چرخان برای سیستم سرگرمی در قسمت میانی پنل و نصب دکمه های متعدد در کنار دسته دنده برای کنترل تمامی سیستم های خودرو، هماهنگی دلنشینی را در کابین خودرو به وجود آورده است. داشبورد از جنس چوب ۵۰۰۰ ساله تولید شده و در ساخت پوشش صندلی ها ۱۴۸٫۱۹۹ دوخت به کار رفته است. جزئیات دیگری همچون ساعت نصب شده در پنل میانی، تودوزی دورنگ و نشان بکلار روی فرمان ظاهر جذاب کابین را تکمیل می نماید.

ویژگی های فنی بنتلی بکلار

بنتلی بکلار

قلب تپنده رودستر جذاب بنتلی، پیشرانه ۶ لیتری W12 تویین توربو است. این پیشرانه با جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیکی هماهنگ شده که قدرت را به دو دیفرانسیل خودرو انتقال می دهد. پیشرانه ۱۲ سیلندر این خودرو قادر به تولید ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

بنتلی بکلار

بدین ترتیب، قدرت بکلار در مقایسه با کانتیننتال GT به میزان ۲۴ اسب بخار افزایش یافته است. سیستم تعلیق خودرو از ویژگی کنترل دینامیکی ۴۸ ولتی بهره می برد که، در شرایط مختلف، به بهبود دائمی سواری و فرمان پذیری می پردازد. شرکت بنتلی تنها ۱۲ دستگاه از مدل لوکس بکلار را تولید خواهد کرد که تمامی آن ها از پیش فروخته شده اند.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.