توقف تولید مولسان

توقف تولید مولسان

بنتلی به زودی تولید لوکس‌ترین سدان خود، مولسان را متوقف خواهد کرد. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که با تولید آخرین سری از مولسان، از این به بعد مدل فلایینگ اسپرز لوکس‌ترین سدان بنتلی خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

علاقه زیاد بازار به ماشین‌های شاسی‌بلند باعث از رونق افتادن مدل‌های سدان شده و حتی محصولات لوکس مانند بنتلی هم از این روند در امان نیستند.

بنتلی در یازده ماه اول سال ۲۰۱۹ حدود صد دستگاه از مولسان در اروپا فروخت. کل فروش شرکت در سال گذشته بیش از یازده هزار دستگاه بوده است.

مولسان در ده سال گذشته لوکس‌ترین مدل بنتلی بود

بنتلی استفاده از نام مولسان را از دهه هشتاد میلادی آغاز کرد و مدل کنونی را در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه کرد. از آخرین سری مولسان تنها سی دستگاه ساخته خواهد شد. این سری ویژه به لوکس‌ترین امکانات بنتلی مجهز است و از جمله روی موتور ماشین پلاکی با امضای مدیر کارخانه نصب خواهد شد.

نسل جدید فلایینگ‌اسپرز که قرار است از این پس لوکس‌ترین سدان بنتلی باشد، پاییز به بازار عرضه شد. بنتلی ادعا می‌کند که این مدل با شتاب صفر تا ۱۰۰ کمتر از ۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت، سریع‌ترین سدان جهان است. فلایینگ‌اسپرز به نسبت ارزان‌تر از مهمترین رقیبش مرسدس-مایباخ است و کارخانه انگلیسی امیدوار است مشتری زیادی داشته باشد.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.