دایملر؛ بزرگترین لوکس ساز جهان

خط تولید مرسدس بنز
کمپانی دایملر در در برنامه های هدف خود قصد داشت که به بزرگترین خودروساز لوکس دنیا تبدیل شود. حال پس از حدود پنج سال این اتفاق افتاده و دایملر به عنوان بزرگترین لوکس ساز جهان شناخته می شود.
دیتر زیچه، رئیس دایملر می‌گوید، در خصوص این برنامه می گوید:
امسال زودتر از آنچه که فکرش را می کردیم به این عنوان می رسیم. برنامه ما برای سال ۲۰۲۰ بوده و حال خوشحالیم که چهار سال زودتر به این عنوان می رسیم.
در صورتی که امسال دایملر بتواند در صدر جدول لوکس ساز هم قرار گیرد، بعد از حدود ۱۱ سال دوباره به جایگاه اصلی خود می رسد و ب ام و را کنار می زند .مرسدس بنز هم‌اکنون در آستانه فروش بیش از ۲ میلیون دستگاه خودرو در سال جاری قرار دارد، آن‌ها در ۱۰ ماهه اول امسال رشد فروشی ۱۲ درصدی را تجربه کردند، که در مقابل رشد ۵.۵ درصدی ب‌ام‌و بسیار قابل توجه است.ماه پیش، میزان فروش بنز ۱۳ درصد رشد کرد و به ۱۸۲۶۰۲ دستگاه رسید، طبق ادعای این کمپانی آلمانی میزان فروش ۱۱ ماهه آن‌ها با احتساب ماه قبل به عدد ۱.۸۹ میلیون دستگاه رسیده است.این برند اروپایی همچنین در آستانه دریافت عنوان پرفروش‌ترین لوکس ساز آمریکا است، طبق گزارش اتونیوز، مرسدس امسال ۱۸۰۰۰ دستگاه خودروی لوکس بیشتر از لکسوس و ۲۸۰۰۰ دستگاه بیشتر از ب‌ام‌و فروخته است.یکی از عوامل موفقیت در فروش مرسدس برنامه آن‌ها برای توسعه مدل‌های کامپکت خود بوده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.