گزارش تصویری از خط تولید خودروهای جک و KMC در کرمان موتور

گزارش تصویری از فرایند تولید خودروهای جک و KMC در کرمان موتور
گزارش تصویری از خط تولید خودروهای جک و KMC در کرمان موتور

شرکت کرمان موتور دومین خودروساز بزرگ در بخش خصوصی است که در ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانسته تا بیش از ۲۳ هزار دستگاه خودروی سواری و پیکاپ را تولید کند. در این گزارش تصویری به فرایند تولید خودروهای جک و KMC در خط تولید کرمان موتور پرداخته ایم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر با توجه به زیرساخت های کرمان موتور فرایند تولید محصولات جک و KMC به صورت CKD انجام می شود و جوشکاری اجزای اتاق و بدنه، رنگ آمیزی، اتصال اجزای قوای محرکه، مونتاژ تریم و… در کارخانه های این خودروساز صورت می گیرد. جک J4 که به یکی از محصولات استراتژیک کرمان موتور تبدیل شده است، فرایند پرس و اجزای بدنه در کارخانه های پرس شاپ منطقه کرمان و سایپا پرس انجام می شود.

در حال حاضر جوشکاری اجزای بدنه جک S3 کرمان موتور هم در کارخانه خودروسازان بم انجام می شود و مونتاژ نهایی این کراس اوور کوچک در این کارخانه صورت می گیرد. قرار است تا طی هفته های آتی در کارخانه خودروسازان بم بک X3 پرو (BAC X3 Pro) هم انجام شود.

به گفته مدیران ارشد شرکت کرمان موتور بزودی خطوط جوشکاری بدنه جدید و خطوط رنگ اتوماتیک به زیرساخت های این خودروساز خصوصی اضافه می شوند و در پی آن رشد کیفی محسوسی ثبت می گردد. در حال حاضر دو محصول J4، S3 و S5 با نشان جک توسط کرمان موتور تولید می شود و خودروهای J7، K7 و T8 با نشان تجاری KMC در خطوط تولید حضور دارند.

عکس ها: علیرضا پاداش

۴.۱ امتیاز از ۱۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.