جدال تسلا X و غول آمریکایی + ویدیو

جدال تسلا X و غول آمریکایی
مدت زیادی از انتشار آخرین ویدیو از مجموعه ویدیو های Bjørn Nyland نگذشته بود که او دوباره ویدیویی جنجالی از تسلای خودش در فضای مجازی منتشر کرد.
Bjørn Nyland مالک نروژی تسلا X آبی رنگ معروف این روزهای یوتیوب این بار تستی دیگر و چالشی جالب را با هامر H2 فیلمبرداری کرده است که به نتایج آن می پردازیم.
یک طرف این زورآزمایی تسلا مدل X مملو از تکنولوژی و نگاه مدرن را می بینیم و در طرف دیگر ماجرا خودرویی که اگرچه یک دهه از تولید آن گذشته اما همیشه یکی از قدرتمندان آمریکایی بوده،یعنی هامر H2!
توجه داشته باشید که هردو خودرو چهارچرخ محرک هستند و مجهز به تایر های خاردار زمستانی ،هردو وزنی بالای ۲تن دارند،البته در مورد وزن باید اشاره کرد که هامر با ۳۲۰۰ کیلو وزن از تسلا ۶۰۰ کیلوگرم سنگین تر است و این مسابقه در زمینی کاملا خیس انجام شده است.
در این نوع مسابقه دو خودرو روی سطحی بدون شیب همدیگر را میکشند.این مسابقه که در آمریکا بین تراک ها بسیار محبوب و متداول است را می توان کشتی ماشین ها نام گذاری کرد.
اما برگردیم به جدال هامر و تسلا،با توجه به سیستم و تکنولوژی پیچیده و مدرن تر تسلا و با توجه به تامین نیروی تسلا از دو موتور قوی الکتریکی باز هم تسلا حریف این غول آمریکایی نشد.با توجه به اینکه در این مسابقه پارامتر موثر بیشتر از قدرت ، کشش است هامر سنگین وزن تسلا را مغلوب می کند.در انتهای ویدیو هم یک بار تسلا بدلیل هرزگردی چرخ های هامر و کم شدن نیروی کشش برنده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در ادامه میتوانید ویدیو مربوط به این جدال را ببینید.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.