تسلا S Plaid اسپرت می شود

تسلا S Plaid اسپرت
تسلا S Plaid اسپرت

سوپرسدان تسلا با نام S Plaid با توجه به توانایی هایی که داشت بسیاری را علاقه‌مند به حضور در پیست کرده بود، خودرویی که حتا صندلی های اسپرت نیز نداشت و از این پس می توان این آپشن ها را از شرکت سفارش داد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، این صندلی های اسپرت به عنوان آپشن های استاندارد به S Plaid افزوده خواهند شد و حدود ۱۴۰۰ دلار به قیمت ۹۳ هزار دلاری آن خواهد افزود. این صندلی ها دارای استحکام بیش تری برای ثابت نگه داشتن بدنه و همچنین تزیینات جیر برای چسبندگی بیش‌تر هستند. همچنین تجهیزات لوکسی از جمله گرمایش و سرمایش، تنظیم برقی ۱۲ جهت، و لوگوی مشکی Plaid در مرکز به این صندلی ها افزوده شده است.

تسلا S Plaid اسپرت

صندلی های جدید به دنبال اضافه شدن یک پکیج در مسیر موجود است که سال گذشته راه اندازی شد. این پکیج روتورهای ترمز کربن-سرامیکی و همچنین به‌روزرسانی سیستم عامل را اضافه می کند که خودرو را قادر می سازد به سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این پکیج همچنین می تواند با ارتقای تایر و چرخ ها که رینگ های آلومینیومی فورج ۲۰ اینچی با لاستیک های Goodyear Eagle F1 Supercar 3R اضافه می کند، افزایش یابد.

با پکیج Track، یک مدل S Plaid توانست در پیست اتومبیل‌رانی نوربرگرینگ آلمان یک دور را زمان ۷:۲۵.۲۳۱ طی کند. این یک رکورد برای وسایل نقلیه الکتریکی در پیست بود که در اواسط سال ۲۰۲۳ به ثبت رسید، اگرچه پورشه تایکان توربو GT و هایپرکار ریماک نورا زمان های سریع تری را ثبت کرده اند، اما این زمان برای یک سدان برقی عملکردی فوق العاده به نظر می رسد. مدل S حداکثر ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت را از سه موتور (یکی در جلو و دو در عقب) تولید می کند. این برای مدل S Plaid کافی است تا در کم تر از ۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و یک چهارم مایل را در ۹.۲۳ ثانیه طی کند. تسلا هنوز اعلام نکرده است که آیا مدل X Plaid نیز صندلی های اسپرت جدید را دریافت خواهد کرد یا خیر.

۳.۴ امتیاز از ۵ رای
تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.