برادر بزرگ Stelvio در راه است

برادر بزرگ Stelvio در راه است
آلفارومئو پیشتر اعلام کرده بود که برنامه تولید SUV با ابعاد بزرگتر نسبت به Stelvio را دارد،اما مدل جدید شبیه به این تصویر خواهد بود؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

برنامه ریزی های آلفارومئو بر این اساس است که این مدل را اواخر دهه به تولید برساند و این مدل که هنوز نامش از طرف کمپانی مشخص نشده بزرگترین آلفای موجود در آن زمان خواهد بود.پیش بینی می شود رقیبان آلفا رومئو در این سگمنت بی ام و X5 و مرسدس بنز GLE باشند.
اما تصویر عنوان این خبر تصور سایت موتور وان ایتالیا از این مدل است و با نگاه به آن انگار که ابعاد Stelvio را بزرگتر کرده باشیم و هفت صندلی برای آن تعبیه شده باشد.همانطور که در محصولات Stelvio و Giulia زبان طراحی جدیدی از آلفارومئو دیدیم امیدواریم که همین سبک جذاب و جدید برای SUV بزرگ آلفا به کار گرفته شود.
اخیرا Roberto Fedeli مدیر فنی آلفارومئو در مصاحبه با یک رسانه انگلیسی جزئیات تازه ای از این محصول را بیان کرده و گفته است که این مدل با موتور ۲لیتری بنزینی به همراه یک موتور ۴۸ ولتی e-turbo به صورت هیبرید کار می کند و افزایش وزنی ۲۰۰ کیلوگرمی نسبت به Stelvio خواهد داشت.
همچنین گزارش های دیگر حاکی از آن است که Sergio Marchionne مدیر عامل فیات کرایسلر در نمایشگاه دیترویت به خبرنگاران گفته است که این تازه آغاز بروزرسانی آلفا رومئو است و این مدل آغاز راه ما در مسیری جدید خواهد بود.
وی همچنین اضافه می کند که باید تا سال ۲۰۲۲ صبر کنیم تا تمام محصولات جدید آلفا را ببنیم.
Marchionne در مورد تولید SUV و اهمیت این سگمنت می گوید:
اگر فیات کرایسلر توسعه در زمینه SUV های بزرگ را در آلفارومئو و مازراتی انجام ندهد قطعا ضرر خواهد کرد چرا که این سگمنت در بازار از اقبال خوبی برخوردار است.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.