ایکاپ دست پر به نمایشگاه مى آید

پیشرانه EC5 و EP6 به جای TU5 در محصولات جدید پژو
شرکت ایکاپ که به عنوان شرکت مشترک ایران خودرو و پژو شناخته مى شود، با برنامه هاى ویژه به دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران مى آید. این شرکت پژو ٢٠٠٨ را به عنوان یک خودرو مونتاژى در نمایشگاه به نمایش مى گذارد و پژو ۵٠٨ را به عنوان لوکس ترین و برترین خودرو این کمپانى فرانسوى در معرض دید عموم قرار مى دهد.
علاوه بر این ٢ خودرو یک خودرو کانسپت نیز در نمایشگاه تهران رونمایى مى شود. این خودرو مفهومى به عنوان جدید ترین دستاورد مهندسى و طراحى پژو شناخته مى شود. لازم به ذکر است پژو کانسپت حاضر در نمایشگاه تهران پیش از این در نمایشگاه هاى مطرح جهانى حضور داشته است.
محصولات جدید پژو فرانسه در ایران به پیشرانه ١.۶ لیترى مجهز هستند که نسخه تنفس طبیعى آن ١١۵ تا ١١٨ اسب بخار قدرت تولید مى کنند و نمونه توربو آن توان ١۶٣ تا ١۶۵ اسب بخار را دارد. گیربکس هاى محصولات جدید پژو از کمپانى آیسین ژاپن تامین مى شود که ۶ سرعته اتوماتیک هستند. ایکاپ برنامه دارد تا به زودى پژو ٣٠١ فیس لیفت را به بازار کشور به صورت مونتاژى عرضه کند. لذا احتمال داده مى شود که ٣٠١ فیس لیفت از بهمن ماه تولید رسمى را با تیراژ بالا در خط تولید پژو ایران خودرو تجربه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.