اولین تیزر فردا SX5 منتشر شد

فردا SX5
تیزر فردا SX5

به تازگی تیزر فردا SX5 در فضای مجازی منتشر شده است. در حال حاضر شرکت خودروسازی فردا نیز فروش کراس اوور جدید خود را آغاز نموده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، فردا SX5 یک کراس اوور متوسط است که به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده و ۱۲۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. این خودرو قیمت مصوب ۶۲۹ میلیون تومان را دارد که در طرح فروش نقدی با تخفیف ۴۰ میلیون تومانی و سود مشارکت ۱۸ درصدی به دست مشتریان می رسد.

مدیران 777 مدیران 777

در حال حاضر می بینیم که در تیزر فردا SX5 سعی شده تا ویژگی های خودرو به صورت کوتاه و در قالب ویدیویی تبلیغاتی به مخاطب معرفی شود. این خودرو به سانروف، فرمان کمکی برقی، سنسور باد لاستیک، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، کروز کنترل، تهویه الکتریکی، کامپیوتر سفر، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، چراغ روشنایی روز، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده، تریم داخلی چرم و… مجهز است. همچنین وظیفه انتقال قدرت در این خودرو بر عهده جعبه دنده اتوماتیک CVT است که در تیزر فردا SX5 هم به آن اشاره می شود. این جعبه دنده نسل سوم CVTها است و قابلیت تیپ ترونیک و تعویض دنده مصنوعی هم در آن دیده شده است.

ابتدای هفته جاری مدیر فروش و بازاریابی شرکت خودروسازی فردا در جمع خبرنگاران گفت که بستر فروش و خدمات پس از فروش هلدینگ GBG، بیش از ۱۰۰ عاملیت در کشور دارد و همین مسئله باعث شده تا فردا SX5 با خدمات گسترده قدم در جاده های کشور بگذارد. در حال حاضر تولید PPV این کراس اوور چینی در ایران آغاز شده و داخلی سازی ۲۰ درصد برای آن محقق گردیده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.