اولین خودرو برقی سامانه وارداتی ها مشخص شد؛ J7 برقی آماده عرضه

اولین خودرو برقی وارداتی
اولین خودرو برقی وارداتی

امروز پس از به روزرسانی سایت سامانه فروش خودروهای وارداتی، مشخص شد که اولین خودروی تمام برقی ای که قرار است عرضه شود جک J7 برقی یا E50A کرمان خودرو است.

مدیران 777 مدیران 777

پس از وعده و وعیدهای پی در پی درباره واردات و مونتاژ محصولات تمام الکتریکی، بالاخر اولین خودرو برقی وارداتی به لیست خودروهای سامانه فروش اضافه شد. جک EJ7 یا J7 برقی به تازگی و با نام E50A وارد لیست خودروهای سایت saleauto.ir شد تا متقاضیان خرید خودروهای وارداتی پیش از انتخاب اولویت بتوانند با این محصول کرمان خودرو بیشتر آشنا شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

E50A کرمان خودرو به یک پیشرانه تمام الکتریکی مجهز است که می تواند ۱۹۰ اسب بخار توان و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور آنی را در اختیار خودرو قرار دهد. حداکثر پیمایش J7 برقی با یک بار شارژ حدود ۴۰۰ کیلومتر است و قادر است طی ۷.۶ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد.

در مورد زمان دقیق عرضه این خودرو هنوز اطلاعی در دست نیست اما طبق گفتگوی کوتاهی که با یکی از مسئولان کرمان خودرو داشتیم، مشخص شد که احتمالاً قیمت پایه E50A بین ۱ میلیارد و ۶۰۰ تا ا میلیارد و ۸۰۰ میلیون تعیین خواهد شد.

به این ترتیب باید ببینیم که در زمان عرضه اولین خودروی تمام برقی در سامانه خودروهای وارداتی، چه تعداد از ثبت نام کنندگان، این خودرو را در لیست اولویت های خود قرار می دهند و حاضر به خریدش هستند. توجه داشته باشید که تا به حال هنوز جایگاه های شارژ فعال زیادی در سطح کشور وجود ندارد و از طرفی خریداران خودروهای تمام برقی یا پلاگین هیبریدی حتی نمی توانند به راحتی آن را با برق شهری خانه خود شارژ کنند.

در نتیجه می توان گفت که با وجود چالش های جدی پیش رو برای صاحبان این دست خودروها، آیا کسی که از اسفند سال گذشته برای خودروهای وارداتی ثبت نام کرده حاضر می شود جک J7 برقی یا E50A را انتخاب کند؟

گالری تصاویر

۳.۸ امتیاز از ۳۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.