زیرشاخه جدید چری در شانگهای معرفی شد + تصاویر اختصاصی اسب بخار

کمپانی چری امروز صبح در دومین روز از نمایشگاه اتومبیل شانگهای، از زیرشاخه جدید خود به نام جکو (Jaecoo)  و خودروهای جدید زیرشاخه اکسید با پیشوند اکسلانتیس (Exlantix) رونمایی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، نمایشگاه بین المللی شانگهای پس از وقفه ای سه ساله به دلیل شیوع کرونا، مجددا در حال برگزاریست و در همین راستا اسب بخار که در این نمایشگاه حاضر است برای شما مخاطبان عزیز گزارش های ویژه ای را خواهد داشت. نمایشگاه خودرو شانگهای از معتبرترین اکسپو ها در زمینه خودرو به شمار می آید و اکثریت برند های بین المللی در کنار برند های چینی در این نمایشگاه حضوری پر رنگ دارند و محصولات جدیدی را معرفی می نمایند.

چری؛ غرفه ای پر از خبر و هیاهو:

در روز پرس دی نمایشگاه، کمپانی چری از ساب برند جدید خود با نام جکو و نام جدید خودروهای الکتریکی برند اکسید با عنوان اکسلانتیس پرده برداشت.این کمپانی همواره در تمام لحظات رونمایی و در تمامی بنر ها و تصاویر ویدئویی خود بر محوریت های جدیدش یعنی حفظ محیط زیست و مصرف کمتر سوخت های فسیلی تاکید ویژه ای داشت.

مراسم امروز در غرفه چری اینگونه آغاز شد؛

میهمانان محترم، خانم ها و آقایان، وقت بخیر!

به بازدید از نمایشگاه خودرو شانگهای و غرفه چری خوش آمدید. پس از چهار سال انتظار، ما بسیار هیجان‌ زده هستیم که دوباره شما را اینجا ببینیم و پیشرفت سریع چری را جشن گرفته و آینده ای بهتر را شاهدش باشیم.

در این مراسم مهمانان ویژه ای همچون مدیرعامل چری، مدیر بین المللی چری و همچنین خبرنگارانی از سراسر جهان حضور داشتند. در سخنرانی های اولیه مدیران ارشد چری مسیر جدید شرکت را اینگونه توصیف کردند : حرکت به سمت انرژی های جدید، معرفی قوای محرکه هیبریدی، معرفی محصولات لانگ رنج (برد بلند) و معرفی محصولات تمام الکتریکی و هیدروژنی.

چری در این مراسم از پلت فرم هیبریدی خود رونمایی کرد. این پلت فرم از سیستم مدیریت حرارتی ه شمند سود می برد و دو نوع گیربکس ۳ سرعته DHT و تک سرعته DHT برای آن توسعه داده شده است.

برند جکو :

برند جکو زیرشاخه ای جدید از چری است که هدف آن تمرکز روی بازار های صادراتی و جوانان است. شعار این برند جدید focusing & charming به معنای تمرکز بر روی هدف و ایجاد جذابیت است. چری امروز دو خودروی چری TJ1 و تیگو ۹ را با این برند رونمایی کرد و قصد دارد به زودی این دو خودرو را تحت برند جکو به ویتنام صادر نماید.

اکسلانتیس چیست؟

همانطور که می دانید اکسید زیرشاخه لوکس ساز چری است. خودروهای برقی اکسید از این پس با پیشوند اکسلانتیس به بازار می آیند. به طور مثال همانطور که سدان های چری پیشوند آریزو را دارند به مانند چری آریزو ۵ و ۶ و ۸، خودروهای برقی اکسید نیز با ترکیب اکسید اکسلانتیس نامگذاری می شوند. نام اکسلانتیس از تمدن آتلانتیس برگرفته شده است. تمدنی که نویسندگان قدیمی از جمله افلاطون و پلینی از آن یاد کرده اند. افلاطون نوشته است که آتلانتیس مهد تمدنی پیشرفته در زمینه های گوناگون بوده است.

محصولات اکسلانتیس دارای شعاع حرکتی بیش از ۷۰۰ کیلومتر خواهند بود و از قابلیت شارژ فوق العاده سریع ۵ دقیقه برای حرکت ۱۵۰ کیلومتر، بهره می گیرند. چری تا کنون یک کانسپت سدان جذاب را برای شاخه اکسلانتیس، معرفی کرده است. چری سری اکسلانتیس را انقلاب برقی اکسید نامگذاری کرده است.

افق ۸۰۲۳ چری در نمایشگاه شانگهای :

چری قصد دار در آینده ای نزدیک بیش از ۸۰ سازمان دولتی و غیردولتی جهانی برای کار بر روی پروژه های مرتبط با حفاظت از محیط زیست، کمک های بشر دوستانه و… تاسیس نماید.

عدد ۰ در این عبارت به حرف O در کلمه Oxygen اشاره دارد. ایجاد سیاره ای مملو از اکسیژن و هوای پاک با کاهش متوالی ردپای کربن و کاهش مصرف سوخت های فسیلی.

چری در همین افق جدید و در صندوق رفاهی که قصد تاسیس آن را دارد، سالانه ۵۵ میلیون دلار را از طریق اهدای ۱۱ دلار به صندوق از هر خودروی فروخته شده، اختصاص می دهد.

آخرین بخش از این افق نیز به همکاری سه جانبه چری با مشتریان این شرکت و سازمان رفاه عمومی چری برای حصول اطمینان از استفاده صحیح منابع مالی صندوق تاکید دارد.

برای دسترسی به تصاویر و اخبار به روز نمایشگاه اتومبیل شانگهای با اسب بخار همراه باشید.

۴.۶ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.