برند iCAR ؛ زیرشاخه اختصاصی چری برای خودروهای برقی

iCAR

روز گذشته کمپانی چری به طور رسمی از زیرشاخه جدید و برقی ساز خود به نام iCAR رونمایی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
iCAR

در مراسم معرفی زیرشاخه iCAR، دو خودروی جدید تحت این برند به نام های iCAR GT و ۰۳ نیز رونمایی شدند. طبق گفته مدیران ارشد چری، تمرکز اصلی برند iCAR روی قشر جوان خواهد بود و رده قیمتی محصولات این برند هم در محدوده ۲۱۸۰۰ تا ۵۸۲۰۰ دلار برنامه ریزی شده است.

معرفی iCAR GT

خودروی اسپرت iCAR GT کانسپتی با طراحی نزدیک به واقعیت است و احتمالاً در آینده ای نزدیک نمونه تولیدی آن نیز با تلورانس تغییرات بسیار کمی در بخش طراحی ظاهری نسبت به نسخه کانسپت به بازار بیاید.
چراغ های Tشکل در نمای جلو و عقب، درهایی که رو به بالا باز می شوند و طرح عجیب و متمایز رینگ ها، بیش از هر چیز دیگری توجه شما را به خود جلب می کند، اما در بخش داخلی خصوصاً نوع طراحی غربیلک فرمان احتمالاً شاهد تفاوت های گسترده ای در نمونه تولیدی با نسخه کانسپت خواهیم بود.

معرفی iCAR 03

دومین خودرو تحت برند iCAR، شاسی بلند جعبه ای شکل و تنومند ۰۳ است. یک شاسی بلند آفرودی و تمام الکتریکی با چهره ای خشن. فاصله محوری این خودرو ۲۷۰۰ میلی متر اعلام شده است و سیستم ADAS لول ۲ پلاس به همراه ۲۰ سنسور نیز از ویژگی های این خودرو محسوب می شود.

برنامه های آتی آی کار

آی کار قصد دارد در آینده ای نزدیک ۶ محصول را در کلاس های مختلف وارد بازار کند که این خودروها شامل سگمنت هایی چون ون و اس یو وی فول سایز هم می شوند. همچنین چری در خلال برنامه ای که برای معرفی iCAR ترتیب داده بود، از همکاری جدید خود با کمپانی CATL هم خبر داد؛ این برند که مخصوص تولید باتری است، ENER-Q نام دارد و از این پس، خودروهای برقی کمپانی چری احتمالاً از باتری های تولیدی توسط این شرکت جوینت ونچر بهره خواهند گرفت.

برند iCAR زیرمجموعه کدام خودروساز است؟

روز گذشته کمپانی چری به طور رسمی از زیرشاخه جدید و برقی ساز خود به نام iCAR رونمایی کرد. تمرکز اصلی برند iCAR روی قشر جوان خواهد بود و رنج قیمتی محصولات این برند هم در محدوده ۲۱۸۰۰ تا ۵۸۲۰۰ دلار برنامه ریزی شده است.

برند iCAR چند مدل خودرو را معرفی کرده است؟

در مراسم معرفی زیرشاخه iCAR، دو خودروی جدید تحت این برند به نام های iCAR GT و ۰۳ نیز رونمایی شدند. آی کار برنامه دارد تا در آینده ای نزدیک ۶ محصول را در کلاس های مختلف وارد بازار نماید.

کمپانی جوینت ونچر iCAR و CATL چه نام دارد؟

چری در خلال برنامه ای که برای معرفی iCAR ترتیب داده بود، از همکاری جدید خود با کمپانی CATL هم خبر داد؛ این برند که مخصوص تولید باتری است، ENER-Q نام دارد و از این پس خودروهای برقی کمپانی چری احتمالاً از باتری های تولیدی توسط این شرکت جوینت ونچر بهره خواهند گرفت.

۴.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.