دی اس 7 کراس بک؛ پرچمدار دی اس در پکن

دی اس 7 کراس بک؛ پرچمدار دی اس در پکن
کمپانی دی اس فرانسه به عنوان یک خودروساز لوکس و پرمیوم بازار جهانی، در نمایشگاه خودرو پکن حاضر شده و طبق سیاست های خود، دی اس ۷ کراس بک را به عنوان محصول ویژه به این رویداد خودرویی آورده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش خبرنگار «گروه مستند اسب بخار» دی اس اینبار هم در پکن غرفه سازی خاصی را انجام داده و از نمادهای الماس و طراحی خاص در غرفه خود استفاده کرده است. به طور واضح مشخص است که کمپانی دی اس هزینه بالایی را برای برپایی این غرفه در پکن انجام شده و دوباره طراحی معماری و هنر فرانسوی را با عصاره لوکس بودن به سبک رنسانس پیاده کرده است.
کمپانی دی اس چند سالی است که برای سهم داشتن در بزرگترین بازار خودرو جهان، خط تولید برخی محصولات خود را در چین احداث کرده است و برای همین توانسته یکی از مهمترین بازارهای خود را در این کشور پیدا کند. حال که دی اس ۷ کراس بک به عنوان جدیدترین محصول این کمپانی شناخته می شود، قرار است که در سال ۲۰۱۸ فروش بالایی را طبق برنامه ریزی مدیران دی اس تجربه کند. برای همین این کراس اوور لوکس در کنار تولید در خط تولید فرانسه، برای تامین نیاز بازار چین، به خط تولید این کشور در شرق آسیا آمده و قرار است عرضه گسترده آن بزودی در چین و کشورهای همسایه آن کشور آغاز شود.


کمپانی دی اس فرانسه در ایران آرین موتور تابان را به عنوان نماینده خود اعلام کرده و قرار است که دی اس۷ کراس بک در کنار سایر محصولات این کمپانی، از چند هفته آینده به بازار کشور عرضه شود. سیاست های دی اس نشان می دهد که مشتریان ایرانی سفارش های خود را برای دی اس۷ کراس بک از خط تولید Mulhouse فرانسه تحویل می گیرند. شنیده ها حاکی از آن است که اولین محموله دی اس۷ کراس بک بازار ایران در حال رسیدن به کشور است و احتمال داده می شود که در چند هفته آینده این خودروها در جاده های کشور تردد خود را آغاز نمایند.

شما می توانید ویدیو تست و بررسی دی اس ۷ کراس بک در فرانسه را توسط گروه مستند اسب بخار با کلیک بر روی لینک مشاهده نمایید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.