قسمت نهم فصل ششم اسب بخار
قسمت نهم فصل ششم اسب بخار

در قسمت نهم فصل ششم اسب بخار به سراغ تست و بررسی خودروهایی مانند سایپا آریو ( زوتی Z300 تولید داخل ) ، لکسوس NX300h و دی اس ۷ کراس بک رفته ایم.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، فصل ششم اسب بخار به ایستگاه نهم خود رسیده و در این برنامه بررسی از سه خودرو را در اختیار مخاطبان خود گذاشته است. در قسمت «ماشین کار» به سراغ بررسی شغل رانندگان تاکسی و سایپا آریو یا همان زوتی Z300 مونتاژی رفته ایم. در قسمت اصلی تست و بررسی خودروها هم دو کراس اوور لوکس و متوسط را به برنامه آورده ایم و نگاهی به رقابت دی اس ۷ کراس بک با لکسوس NX300h انداخته ایم. در بخش «دست انداز»، علی شکوهی در جایگاه کارشناس صنعت و بازار خودرو به برنامه اسب بخار آمده و مطالبی را در خصوص واردات خودرو مطرح می کند. مسابقه، گیرپاچ و… از جمله آیتم های دیگر قسمت جدید اسب بخار است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

لازم به ذکر است که در کنار انتشار ویدیوهای فصل ششم اسب بخار در آپارات و یوتیوب، قسمت های این فصل نیز از پیام رسان آیگپ و تلویزیون اینترنتی فیلیمو هم پخش می شود.

مسابقه قسمت نهم فصل ششم اسب بخار:

در این قسمت از مجموعه اسب بخار، مسابقه ای برگزار می شود و پس از پایان فرصت ثبت رای، به قید قرعه سه نفر از شرکت کنندگان برنده جایزه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد. همچنین در پایان فصل ششم اسب بخار، به سه نفر از شرکت کنندگان در مسابقه ها و نظرسنجی های این فصل، تلفن همراه سامسونگ اهدا می شود.

در این قسمت سوال شده که “در چند متری ورودی تونل ها سبقت گرفتن ممنوع است؟” و مخاطبان این برنامه می توانند با مراجعه به صفحه رسمی اسب بخار در آیگپ و یا صفحه آیلند آیگپ در این نظرسنجی شرکت کنند.

آلبوم تصاویر سایپا آریو:

آلبوم تصاویر لکسوس NX300h:

آلبوم تصاویر دی اس ۷ کراس بک:

آلبوم تصاویر پشت صحنه قسمت نهم فصل ششم اسب بخار:

عکس ها: علیرضا پاداش / عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.