خدمت خودروی امانی به مشتریان هاوال و فاو تعلق می گیرد

خدمت خودروی امانی به مشتریان هاوال و فاو تعلق می گیرد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت ” بهمن موتور ” به عنوان نماینده رسمی ” هاوال ” و ” فاو ” ( FAW ) چین در ایران، چند وقتی است ” خدمت خودروی امانی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

در این خدمت اگر مالکان خودروهای هاوال H2، فاو بسترن B30 و B50 برای دریافت خدمات پس از فروش و سرویس های دوره ای به نمایندگی مرکزی این شرکت واقع در کیلومتر ۱۳ جاده مخصوص تهران – کرج مراجعه کنند، می توانند از خدمت خودروی امانی استفاده نمایند.
اگر مالکان خودروهای هاوال و فاو در نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش گروه بهمن، زمان توقف خودروی شان بیش از دو روز باشد، می توانند برای رسیدگی به امور روزمره خود با توجه به نوع برند و خودروی شان، از خودروهای هاوال H2 و فاو بسترن B30 به صورت امانی استفاده کنند. در پیگیری های انجام شده، برخی موارد بوده که خودروی مشتری تنها یک روز در نمایندگی می مانده و با این حال خواستار استفاده از خدمت خودروی امانی بوده است. در این خدمت شما تنها یک فرم پر
می کنید و در کم تر از چند دقیقه می توانید با دریافت سوییچ و مدارک خودروی مورد نظر، با هاوال H2 یا فاو بسترن B30 که به شرکت بهمن موتور تعلق دارد تا زمان آماده شدن خودروی خود به امور روزانه خود برسید و با این کار دیگر مشتری هی چگاه بدون خودرو نمی ماند.
این خدمت چند سالی است از سوی خودروسازان روز دنیا به مشتریان ارائه می شود. چند سال پیش، گروه ” رنو ” نیز برنامه داشت این خدمت را به مشتریان خودروهای وارداتی خود نیز ارائه دهد، اما به دلیل برخی مسائل قانونی و حقوقی، نتوانست ریسک این فعالیت را در ایران متقبل شود. اکنون شرکت بهمن موتور با این کار سعی دارد اصول مشتری مداری در بحث خدمات پس از فروش را برای مالکان خودروهای هاوال H2 و فاو بسترن B30 و B50 ارتقا دهد.
جالب است بدانید این خدمت چند ماهی است که برای اولین بار در کشور ارائه شده است و گروه بهمن متولی آن به حساب می آید. در بازار جهانی، ایده های جدیدی در بحث مشتری مداری مطرح شده است. به عنوان مثال اگر در برخی کشورهای اروپایی، شما مالک یک خودروی برقی از گروه ب ام و باشید و بخواهید سفر چند روزه و برون شهری را تجربه کنید، کمپانی ب ام و این امکان را فراهم کرده تا برای کاهش ریسک سفرهای طولانی با خودروهای برقی، یک دستگاه خودروی بنزینی یا دیزلی در اختیار شما بگذارد. این کار باعث می شود مالک خودروی برقی ب ام و هیچ گاه نگران انجام سفرهای طولانی و تامین شارژ نباشد و هر وقت که بخواهد، بتواند تا دو هفته یک دستگاه خودروی بنزینی یا دیزلی این کمپانی آلمانی را برای سفرهای طولانی خود از شرکت به امانت بگیرد. بدیهی است که اگر این طرح ها در کنار فراهم کردن زیر ساخت های خودروهای برقی در ایران هم اجرایی شود، می توان مشتریان زیادی را به سوی استفاده از خودروهای پاک ترغیب کرد.

سامان امانی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.