آیا نسل جدید اینسیگنا نسخه کوپه هم خواهد داشت؟!

opel insignia coupe 2017
نسل دوم اینسیگنیا همین چند روز پیش در نسخه گرند اسپورت معرفی شد و توجه بسیاری از رسانه‌ها و مخاطبان گوناگون را به خود جلب کرد. همچنان که می‌دانید این خودرو بزودی تحت برند واکسهال و بیوک به ترتیب در انگلستان و آمریکا و نیز خود برند اوپل در اروپا روی خط تولید خواهد رفت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

خبر جدید این که احتمال می‌رود اینسیگنیا در این نسل علاوه بر گونه‌های سدان، گرند اسپورت و اسپورت واگن یک نسخه کوپه هم داشته باشد. به شخصه معتقدم تلفیق این طراحی دلنشین و پویا با فرم بدنه کوپه و شالوده‌ای تهاجمی و اسپورت‌تر می‌تواند مجموعه خوبی بدست دهد که قطعاً در جذب مشتریان بیشتر بی‌تأثیر نخواهد بود.آنچه در تصاویر مشاهده می‌کنید رندری‌هایی است پایگاه تِئوفیلوس چین (Theophilus Chin) اخیراً منتشر کرده و باور دارد که کاملاً مشابه نمونه تولیدی اینسیگنیا کوپه در آینده هستند.
opel insignia coupe 2017
به نقل از پدال، تمامی عناصر کلیدی طراحی موجود در نسخه پنج درب، از نمای بسیار زیبای جلو گرفته تا خطوط خشن روی درب‌ها و بخش عقبی پف‌کرده و عضلانی، همگی اینجا هم به چَشم می‌خورند. چراغ‌های باریک و افقی عقب نیز به همراه اسپویلر لبه درب صندوق همخوانی مناسبی با فرم کوپه بدنه دارند.متأسفانه هنوز هیچ خبر موثقی در مورد صحت این احتمالات از سوی منابع رسمی منتشر نشده و مشخص نیست که این رندرها راه خود را به دنیای واقعی پیدا خواهند کرد یا خیر.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.