اوپل (اپل) یک گام دیگر به بازار ایران نزدیک شد

اوپل (اپل) یک گام دیگر به بازار ایران نزدیک شد

به تازگی شرکت آسیا خودرو که متولی واردات اپل (اوپل) در ایران خواهد بود، در حال آماده سازی شو روم مرکزی خود در شمال تهران است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پیشتر نام آسیا خودرو را به عنوان یکی از نمایندگی های مدیران خودرو می شناختیم و حالا این شرکت قصد دارد محصولات اوپل آلمان را به ایران وارد و عرضه نماید. در همین راستا آسیا خودرو در حال آماده سازی شوروم خود در خیابان اندرزگو تهران است.

در بنر های نصب شده در این مکان، اوپل (اپل) آسترا دیده می شود که یک هاچبک سایز متوسط و جذاب از این برند آلمانیست. لازم به ذکر است که خودروسازی اپل یکی از زیرمجموعه های گروه استیلانتیس به حساب می آید و محصولات این نشان اشتراکات زیادی با خودرو های پژو سیتروئن دارند. به عنوان مثال بسیاری از اجزای آسترا و حتی پلت فرم این خودرو در پژو ۳۰۸ جدید نیز قابل مشاهده است.

اوپل (اپل) یک گام دیگر به بازار ایران نزدیک شد

از دیگر محصولات این نشان آلمانی نیز می توان به خودرو هایی همچون موکا، کراس لند، کورسا، اینسیگنیا و… اشاره کرد. توان خودرو جی در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان نماینده اپل در ایران معرفی شد ولی بعد از ابطال مجوز وارداتش در ابتدای سال ۹۶، این شرکت و محصولات اپل در ایران به دست فراموشی سپرده شدند تا جایی که این روز ها خریداران موکا های وارداتی، خودشان مانده‌اند و خودرویی که نه خدمات پس از فروشی در کشورمان دارد و نه بازار دست‌ دوم.

به هر ترتیب آماده سازی شوروم اپل در ایران نشان می دهد که محصولات این خودروساز آلمانی یک گام دیگر به بازار ایران نزدیک تر شده اند و احتمالا نسخه های اولیه نیز در گمرک دوبی یا مبدا ترکیه در انتظار ورود به بازار ایران هستند. باید منتظر ماند و دید شرکت آسیا خودرو به چه نحوی برای واردات خودرو های اوپل (اپل) به بازار داخلی برنامه ریزی کرده است.

۴.۱ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.