قسمت سوم فصل ششم اسب بخار

در قسمت سوم فصل ششم اسب بخار به سراغ بررسی پرفروش ترین خودروی هیبریدی بازار جهانی رفته ایم. تویوتا پریوس در این قسمت اسب بخار پا به چالش های جدیدی می گذارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همچنین در این قسمت دوباره با پلیس نامحسوس همراه می شویم و سپس به سراغ یکی از چالش های اصلی صنعت خودرو می رویم. در ادامه یکی از رایج ترین راه حل های حذف خط و خش از بدنه خودروها را با هم مرور می کنیم و به «گاراژ دیزاین» خواهیم رفت. در پایان هم با یکی از کارشناسان صنعت خودرو، فربد زاوه، همراه خواهیم بود و مشکلات بازار خودرو را مرور می کنیم. قرعه کشی و مسابقه این قسمت هم به آیتم نظرسنجی اختصاص دارد.

لازم به ذکر است که در کنار انتشار ویدیوهای فصل ششم اسب بخار در آپارات و یوتیوب، قسمت های این فصل نیز از پیام رسان آیگپ و تلویزیون اینترنتی فیلیمو هم پخش می شود.

حتماً ببینید: فصل ششم/ قسمت اول: دنا دودی

حتماً ببینید: فصل ششم/ قسمت دوم: ماشین گُنده ها

نظرسنجی قسمت سوم فصل ششم اسب بخار:

لازم به ذکر است که همانند دو قسمت قبل، شرکت کنندگان در این نظرسنجی وارد مسابقه و قرعه کشی اسب بخار می شوند و در مرحله اول به سه نفر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی عمومی، جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی اهدا می شود. همچنین پس از پایان ۱۲ قسمت فصل ششم اسب بخار، در میان تمام شرکت کنندگان نظرسنجی ها و مسابقه های این مجموعه مستند، به قید قرعه سه دستگاه تلفن همراه هوشمند اهدا خواهد شد.

در این قسمت اسب بخار، این سوال را مطرح نموده ایم که «مقصر اصلی گرانی خودرو در بازار کیست؟» و مخاطبان این برنامه می توانند با مراجعه به صفحه رسمی اسب بخار در آیگپ و یا صفحه آیلند آیگپ در این نظرسنجی شرکت کنند.

گالری تصاویر تویوتا پریوس:

گالری تصاویر پشت صحنه قسمت سوم فصل ششم اسب بخار:

گالری تصاویر پلیس نامحسوس در اسب بخار:

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.