قسمت اول فصل ششم اسب بخار

بالاخره فصل ششم اسب بخار آغاز شد و در قسمت اول این برنامه خودرویی، تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک انجام داده ایم. همچنین با توجه به تغییرات اتفاق افتاده در فصل جدید اسب بخار به سراغ پلیس نامحسوس، بررسی وضعیت قیمت گذاری خودروها، راه های ورود به صنعت طراحی خودرو، روشی آسان برای نو نگه داشتن خودرو و مروری بر تاریخ صنعت خودروی ایران رفته ایم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در فصل ششم اسب بخار سعی شده تا نمونه کامل تر از یک برنامه خودرویی به مخاطبان ارائه شود. برای همین در قسمت اول فصل ششم تا حدی آیتم های جدید را به نمایش گذاشته ایم و بدیهی است که در قسمت های بعدی، نوع تولید آیتم ها متفاوت است. فصل جدید اسب بخار به صورت هر دو هفته یک بار و در قالب ۱۲ قسمت پخش خواهد شد.

مخاطبان اسب بخار می توانند از هم اکنون قسمت اول فصل ششم را بر روی همین سایت و یا کانال آپارات اسب بخار و کانال یوتیوب اسب بخار تماشا کنند.

همچنین برای تماشای این برنامه با کیفیت بالاتر و هزینه کمتر می تواند از طریق پنل فیلیمو اسب بخار اقدام به دیدن قسمت اول نمایید.

تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک:

یکی از بخش های اصلی قسمت اول فصل ششم اسب بخار، تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک برای اولین بار در کشور است. بررسی عملکرد جعبه دنده، امکانات، شتاب، پایداری، فرمان پذیری و… از جمله بخش های تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک است.

ماشین کار با پلیس نامحسوس:

یکی دیگر از بخش های قسمت اول فصل جدید اسب بخار، گشت و گذار با پلیس نامحسوس در جاده های کشور است. تیم اسب بخار در این بخش چند ساعتی با دو خودروی پلیس نامحسوس همراه شده و شرح فعالیت این نیروهای پلیس را به تصویر کشیده است. در این قسمت، پلیس نامحسوس در قالب خودروهایی دیده می شود که تا پیش از این، تصور حضور نیروهای پلیس با چنین خودروهایی دور از ذهن بود.

دست انداز: چگونه طراح خودرو شویم؟

در این بخش، مهندسی علیرضا محمدزاده به استودیو اسب بخار آمده است. در این بخش که «دست انداز» نام دارد، سعی شده تا طراحی خودروهای داخلی به چالش کشیده شود و از سویی ببنیم که چگونه یک فرد می تواند در جایگاه طراح خودرو قرار بگیرد.

گیرپاچ: پشت پرده افزایش قیمت خودرو

«گیرپای» آیتمی جدید در قالب فصل ششم اسب بخار است و در آن به مشکلات بازار و صنعت خودرو پرداخته می شود. در قسمت اول فصل ششم اسب بخار به سراغ قیمت گذاری های عجیب و پشت پرده اتفاقات اخیر بازار خودرو رفته ایم.

تیپ کار: نگهداری از رنگ خودرو و انواع پولیش

پیش از این با «تیپ کار» اسب بخار آشنا بوده اید. حال در قالب فصل ششم، تیپ کار در قالب جدیدی آغاز به کار کرده و در برنامه اول آن به مسئله نگهداری از رنگ خودرو و انواع پولیش بدنه پرداخته شده است. این قسمت از برنامه تیپ کار در مجموعه «گاراژ دیزاین» تولید شده و نکات آموزشی نیز در حین خدمات دهی کارکنان این مجموعه به دست آمده است.

ماشین دودی: ورود اولین خودرو به ایران

آیتم «ماشین دودی» مربوط به مروری بر تاریخ صنعت و بازار خودروی ایران است. در قسمت اول ماشین دودی به سراغ اولین خودروی وارد شده به ایران رفته ایم و ماجرای آن را بازخوانی می کنیم.

مسابقه با جایزه نقدی

در قسمت اول فصل ششم اسب بخار، یک مسابقه ساده برگزار شده و بینندگان این قسمت می توانند با انتخاب پاسخ صحیح در صفحه «اسب بخار» در پیام رسان «آی گپ»، از جوایز نقدی این مسابقه بهره مند شوند.

آلبوم تصاویر دنا پلاس توربو اتوماتیک:

آلبوم تصاویر پلیس نامحسوس:

آلبوم تصاویر تیپ کار:

آلبوم تصاویر استودیو اسب بخار:

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.