قسمت دوم فصل ششم

در قسمت دوم فصل ششم اسب بخار، چهار نسل تویوتا لندکروزر مورد تست و بررسی قرار گرفته است. همچنین وانت زامیاد (نیسان آبی) در جایگاه یک خودروی کار و تجاری به اسب بخار آمده و می خواهیم ببینیم که با این خودروی قدیمی، می توان چه میزان از درآمد را به صورت روزانه داشت؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همچنین در این قسمت عملکرد سه پلتفرم کارشناسی خودرو را به صورت مو شکافانه بررسی کرده ایم و به صورت دوربین مخفی، پشت پرده این کارشناسی ها را به تصویر کشیده ایم.
در قسمت دوم فصل جدید اسب بخار نتایج مسابقه قبل و برندگان جایزه نقدی مشخص می شوند و همچنین نظرسنجی و قرعه کشی جدیدی هم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در کنار انتشار ویدیوهای فصل ششم اسب بخار در آپارات و یوتیوب، قسمت های این فصل نیز از پیام رسان آیگپ و تلویزیون اینترنتی فیلیمو هم پخش می شود.

حتماً ببینید: فصل ششم/ قسمت اول: دنا دودی

مسابقه قسمت دوم:

در قسمت دوم فصل ششم اسب بخار، مسابقه ای در قالب نظرسنجی در حال برگزاری است و تمام افرادی که در این نظرسنجی شرکت کنند، می توانند در قرعه کشی این قسمت حضور داشته باشند. در این قسمت هم به سه نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی، به قید قرعه جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی اهدا می شود. برای ثبت رای خود در این مسابقه و نظرسنجی، می تواند وارد صفحه اسب بخار در آیگپ شوید:

آلبوم تصاویر تست و بررسی چهار نسل تویوتا لندکروزر:

آلبوم تصاویر تویوتا لندکروزر سری ۶۰:

آلبوم تصاویر تویوتا لندکروزر سری ۸۰:

آلبوم تصاویر تویوتا لندکروزر سری ۱۰۰:

آلبوم تصاویر تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰:

آلبوم تصاویر استودیو اسب بخار:

آلبوم تصاویر وانت نیسان زامیاد:

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.