آمادگی خودروسازی فردا برای تحویل FMC SX5

تحویل FMC SX5 خودروسازی فردا

با توجه به پیش فروش های انجام شده برای کراس اوور FMC SX5، شاهد هستیم که شرکت خودروسازی فردا این محصول جدید را وارد خط تولید خود کرده و حال آماده تحویل این خودروی مونتاژی به عاملیت ها و نمایندگی ها است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از روابط عمومی شرکت خودروسازی فردا ، در حال حاضر FMC SX5 در کارخانه سمنان خودروسازی فردا تولید می شود و در گام نخست این خودرو با داخلی سازی ۲۰ درصد وارد کارخانه شده است. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری با فناوری MIVEC میتسوبیشی مجهز است و ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک این خودرو از نوع CVT نسل سه است و توان پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند. سانروف، فرمان کمکی برقی ، سامانه کنترل پایداری الکتریکی ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی ، کروز کنترل، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، صندلی های چرمی، سنسور باد لاستیک، سنسور نور و… از جمله امکانات FMC SX5 است.

مدیران 777 مدیران 777

چندی پیش شرکت خودروسازی فردا پیش فروش این محصول را با قیمت قطعی آغاز کرد و این روزها فرایند ارسال SX5 های تولیدی به ستاد تحویل نمایندگی ها را در دستور کار خود قرار داده است. این خودرو با رنگ های سفید، مشکی و بژ تولید می شود و قرار است تا با مدل ۱۴۰۰ تردد خود را در جاده های کشور آغاز کند. در آخرین شرایط فروش خودروسازی فردا همچنان عرضه FMC SX5 با قیمت قطعی بوده و موعد تحویل هم ۱۲۰ روزه کاری اعلام گردیده است. گارانتی تعیین شده برای این کراس اوور جدید ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و مشتریان می توانند خدمات پس از فروش این محصول را در بیش از ۱۰۰ عاملیت گروه خودرویی مربوط به خودروسازی فردا دریافت کنند. همچنین در حال حاضر شرکت خودروسازی فردا ۱۴ عاملیت اختصاصی را در سطح کشور دایر کرده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.