قیمت و مشخصات SX5 پلاس فردا موتورز اعلام شد

قیمت و مشخصات SX5 پلاس فردا موتورز اعلام شد

شرکت فردا موتورز برنامه دارد تا بزودی نسخه پلاس FMC SX5 را به فروش برساند. این خودرو نسخه جدید کراس اوور SX5 است و برای همین روابط عمومی این خودروساز، مشخصات فنی و قیمت این محصول را اعلام کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، کراس اوور FMC SX5 فردا موتورز پرفروش ترین محصول این خودروساز به حساب می آید که از چند وقت گذشته تولید آن با تیپ ارتقا یافته آغاز شده است. تیپ ارتقا یافته SX5 بهبود در کیفیت و برخی ویژگی ها دارد و قرار است تا تولید آن ادامه داشته باشد. در کنار اینکه SX5 ارتقا یافته ارزان ترین کراس اوور فردا موتورز باقی می ماند، SX5 پلاس قرار است تا جایگاهی میان این خودرو و T5 به خود اختصاص دهد. SX5 پلاس فردا موتورز در بحث امکانات رفاهی و قوای محرکه ارتقا داشته و بهبود قابل توجهی را تجربه کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات فنی FMC SX5 پلاس فردا موتورز

کراس اوور SX5 پلاس به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۴A9 میتسوبیشی مجهز است. این پیشرانه ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده CVT نسل جدید توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند. با توجه به تغییرات انجام شده در سیستم قوای محرکه، تعلیق این خودرو هم نسبت به نسخه تنفس طبیعی بهبود داشته اشت.

جعبه دنده CVT این کراس اوور قابلیت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته را به همراه حالت اسپرت و برفی دارد. جعبه فرمان این تیپ SX5 همچنان مانند نسخه تنفس طبیعی از نوع کمکی برقی است.

امکانات رفاهی و ایمنی SX5 پلاس

نسخه پلاس FMC SX5 فردا موتورز در بحث امکانات ایمنی و رفاهی نسبت به نسخه تنفس طبیعی ارتقای خوبی را داشته است. این خودرو به رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی مجهر شده و در کنار امکانات تهویه الکتریکی، تریم داخلی چرم مصنوعی، آینه تاشو برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سانروف، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۸ اینچی اندروید، دوربین و سنسور پارک عقب به امکانات بیشتری مانند صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، ۶ کیسه هوای ۱۹ نقطه ای و… را هم دارد.

قیمت SX5 توربو

تیپ توربوشارژر SX5 که با نام پلاس به بازار می آید، قیمت مصوب یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان را دارد و روابط عمومی فردا موتورز اعلام کرده است که بزودی این کراس اوور با موعد تحویل ۹۰ و ۱۲۰ روز کاری به فروش می رسد. در حال حاضر قیمت مصوب SX5 ارتقا یافته (تنفس طبیعی جدید) یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان است و در اصل به خاطر امکانات بیشتر، بهبود قوای محرکه، ارتقای ساختار فنی و ایمنی SX5 پلاس نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان از تیپ معمولی گران تر است. به گفته این شرکت فروش SX5 توربو یا همان پلاس بزودی در نمایندگی های مجاز فردا موتورز آغاز می شود.

نام خودروقیمت اسفند ۱۴۰۱ (تومان)
FMC SX5 پلاس۱.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰
کراس اوور SX5 پلاس چه مشخصات فنی دارد؟

کراس اوور اس ایکس ۵ پلاس به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۴A9 میتسوبیشی مجهز است. این پیشرانه ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده CVT نسل جدید توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند. با توجه به تغییرات انجام شده در سیستم قوای محرکه، تعلیق این خودرو هم نسبت به نسخه تنفس طبیعی بهبود داشته اشت.

امکانات رفاهی و ایمنی SX5 پلاس فردا موتورز چیست؟

این خودرو به رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی مجهر شده و در کنار امکانات تهویه الکتریکی، تریم داخلی چرم مصنوعی، آینه تاشو برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سانروف، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۸ اینچی اندروید، دوربین و سنسور پارک عقب به امکانات بیشتری مانند صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، ۶ کیسه هوای ۱۹ نقطه ای و… را هم دارد.

قیمت FMC SX5 چقدر است؟

تیپ توربوشارژر SX5 که با نام پلاس به بازار می آید، قیمت مصوب یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان را برای اسفند ۱۴۰۱ دارد و روابط عمومی فردا موتورز اعلام کرده است.

۲.۷ امتیاز از ۱۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.