ویدیو: تست و بررسی H30 کراس
در قسمت هشتم از فصل دوم اسب بخار، شما را به تماشا تست و بررسی H30 کراس دعوت می کنیم. این خودرو توسط ایران خودرو به فروش میرسد که در زمان پیش فروش با استقبال بالایی روبرو شد.
دانگ فنگ H30 کراس، خودرویی است هاچبک که از قواعد طراحی Cross ها (نه کراس اوورها) در آن استفاده شده است. یعنی این خودرو هاچبک چینی به ظاهری شبیه به کراس اوور مزین شده است و تنها تغییرات جزئی در تقویت H30 صورت گرفته است. H30 کراس به موتور ۱.۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر ( سری موتورهای TU5 پژو) مجهز است و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک استپ گیت Aisin ژاپن برای انتقال قدرت به چرخ های جلو انتخاب شده است.
دانگ فنگ یک کمپانی چینی است که همکاری و مشارکت زیادی با PSA فرانسه دارد. این همکاری باعث شده است تا پژو، پلتفرم و اساس فنی ۳۰۷ را در اختیار کمپانی دانگ فنگ قرار دهد و چینی ها آن را به H30 و H30 کراس تبدیل کنند. شایان ذکر است که پژو ۳۰۷ در زمان عرضه، با موتور ۱.۶ لیتری TU5 نیز عرضه می شده و چیدمان فنی H30 کراس به سلیقه چینی ها انجام نشده است.
در قسمت هشتم فصل دوم اسب بخار، به بررسی دانگ فنگ H30 کراس پرداخته ایم. باید اشاره کنیم که خودرو مورد بررسی گروه مستند اسب بخار از نمونه های مونتاژ داخل تامین شده است و با توجه به نسخه آزمایش فنی بودن آن، H30 مورد بررسی، فاقد امکاناتی چون مه شکن جلو و سیستم رهیاب است. این در صورتی است که خودروهای قابل تحویل به مشتریان با مه شکن جلو و سیستم رهیاب اعطای کلید می شوند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.