M3 خاص؛ ستاره نمایشگاه SEMA

 M3 خاص؛ ستاره نمایشگاه SEMA
نمایشگاه SEMA 2017 روز سه شنبه، اول ماه نوامبر، در لس‌آنجلس آغاز می‌شود که یکی از ستاره‌ها در نمایشگاه، ب‌ام‌و خاص M3 خواهد بود که سی‌امین سالگرد خود را در ایالات متحده امریکا جشن می‌گیرد. این خودرو، M3 30 Years American Edition نامیده می‌شود و قرار است یک سال بعد از عرضه دیگر نسخه مخصوص ب‌ام‌و که به مناسبت ۳۰ سالگی M3 طراحی شده، عرضه شود. اولین مدل M3 در سال ۱۹۸۶ معرفی شده بود.
این نسخه تعریف جدیدی از خودروی انحصاری را برقرار می‌کند زیرا قرار است فقط یک دستگاه از آن ساخته شود! بخش سفارشات و شخصی‌سازی‌های ب‌ام‌و وظیفه ساخت این مدل را به عهده داشته است.
اگرچه انتظار قدرت عجیب از این خودرو را نداریم، اما این نمونه باید دست‌کم با بسته رقابتی M3 متناسب باشد. تجهیز بودن به این بسته قدرت M3 را از ۴۲۵ به ۴۴۴ اسب بخار افزایش می‌دهد و حالت‌های فرمان‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کند. گزینه‌های دیگر ممکن است شامل رنگ خاص و امکانات لمسی ویژه‌ای در فضای داخلی باشد.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، M5 جدید در استند ب‌ام‌و در نمایشگاه SEMA را خواهید دید که از رنج M Performance Parts برخی ویژگی‌ها را وام گرفته است. ب‌ام‌و تا روز نمایشگاه هیچ جزییاتی را فاش نمی‌کند، اما می‌گوید که این بخش‌ها همگی با استفاده از درس‌هایی که در موتوراسپرت فراگرفته توسعه داده است و کاملا کاربردی است. همچنین گفته می‌شود که آنها به زمینه‌های آیرودینامیک و ساخت خودروی خنک و سبک‌وزن راه پیدا کرده‌اند.
ب‌ام‌و می‌گوید بیشتر این بخش‌ها برای سفارش در نمایشگاهی که سدان سوپر ۶۰۰ اسب بخاری در بهار ۲۰۱۸ معرفی می‌شود، در دسترس خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.