گردهمایی مشتریان گروه بهمن با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر

گردهمایی مشتریان گروه بهمن با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر
صبح پنجشنبه مراسم گردهمایی مشتریان کامیونت ایسوزو تولید گروه بهمن با بیش از یک میلیون کیلومتر پیمایش در هتل المپیک تهران برگزار شد.
در این همایش مدیران ، کارکنان ، خبرنگاران و همچنین رانندگان ایسوزو های تولید گروه بهمن حضور داشتند . هدف از این گردهمایی تقدیر و تشکر از ۳۰ راننده ایسوزو بود که به گروه بهمن اعتماد کرده بودند و با کامیونت های خود توانسته بودند بیش از یک میلیون کیلومتر مسیر را در سراسر ایران بپیمایند . گفتنی است این ۳۰ راننده از میان ۳ هزار راننده انتخاب شده بودند.
حسینی : کامیونت های ایسوزو با کیفیت ترین کامیونت های ایران است
گردهمایی مشتریان گروه بهمن با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر
در ابتدای این برنامه مهندس میرحکیم حسینی مدیر عامل گروه بهمن ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین عنوان کرد تصمیم برگزاری این گردهمایی چندی قبل با مراجعه یک راننده به یکی از نمایندگی های گروه بهمن گرفته شد که کیلومتر ماشین این راننده عدد ۹۹۹/۹۹۹ را نشان میداد و بعد با تحقیقات گروه بهمن مشخص شد تعداد زیادی راننده کامیونت ایسوزو هستند که بیش از یک میلیون کیلومتر را با کامیونت خود پیموده اند . مهندس حسینی در ادامه به بیان اهمیت هزینه های خودرو های باربری پرداخت و عنوان کرد هر خودروی باربری که برای تعمیرات اساسی در تعمیرگاه ها به مدتی بیکار بماند چقدر می تواند برای مالک آن خودرو زیان مالی به همراه داشته باشد و پیمایش بیش از یک کیلومتر توسط این رانندگان عزیز بدون نیاز به تعمیرات اساسی کیفیت بالا و به صرفه بودن این کامیونت ژاپنی را نشان می دهد .
حسینی در ادامه اهمیت خودروهای باری و تاثیر آن ها در اقتصاد کشور را بیان کرد و عنوان کرد گردهمایی امروز نشان دهنده توجه گروه بهمن به کیفیت تولیدات خود و جلب رضایت مشتری است .
وی افزود : اینکه امروز بگوییم کامیونت های ایسوزو کم استهلاک ترین و با کیفیت ترین کامیونت های ایران است یک ادعای تبلیغاتی نیست بلکه واقعیتی است که در این گردهمایی به وضوح می توان دید .
نماینده ایسوزو ژاپن : به زودی فروش ۸۰ هزار دستگاه ایسوزو را در ایران جشن خواهیم گرفت
گردهمایی مشتریان گروه بهمن با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر
گودا نماینده شرکت ایسوزو ژاپن که برای شرکت در این مراسم به ایران آماده بود عنوان کرد امروز ما با پیمایش بیش ۸ هزار کیلومتر از ژاپن به تهران آمده ایم تا از رانندگانی تقدیر کنیم که چندین برابر این مسافت طولانی را با خودرو های خود پیموده اند . وی همچنین به شرح مختصری از فعالیت های کمپانی ایسوزو در سرتاسر جهان پرداخت و عنوان کرد تولیدات ایسوزو در سال های آینده با بهبود کیفیت و گسترش تولید وسیع همراه خواهد بود .
وی افزود : ایسوزو و گروه بهمن به مدت ۱۴ سال است که همکاری خوبی را در تولید کامیونت داشته اند و در سال های اخیر حدود ۷۵ هزار خودروی ایسوزو در ایران به فروش رسیده است و به زودی فروش ۸۰ هزار دستگاه ایسوزو را در ایران جشن خواهیم گرفت وی عنوان کرد این موفقیت در فروش را مدیون اعتماد و وفاداری مشتریان ایرانی خود هستیم .
گودا همچنین اشاره کرد پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر با کامیونت های ایسوزو تنها نشان دهنده کیفیت کمپانی ایسوزو نیست بلکه ارائه خدمات پس از فروش مناسب توسط گروه بهمن باعث این موفقیت شده است .
گردهمایی مشتریان گروه بهمن با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر
دراین گردهمایی از دو راننده دعوت شد تا چگونگی پیمایش این مسافت طولانی را شرح دهند . آن ها کمال رضایت را از کامیونت و خدمات پس از فروش گروه بهمن داشتند اگرچه انتقاداتی نسبت به اتاق این کامیونت ، نبود بخاری ، فضای کوچک کابین و مشکل آمپر داشتند و خواهان بر طرف شدن این مشکلات در تولیدات آینده گروه بهمن بودند .
گردهمایی مشتریان گروه بهمن با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر
در پایان این گردهمایی از رانندگان دعوت شده تقدیر و تشکر به عمل آمد و جوایزی از طرف گروه بهمن به آن ها اعطا شد .

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.