نسخه ویژه DS3 راهی بازار می‌شود

نسخه ویژه دی‌اس۳ راهی بازار می‌شود

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

از ماه آینده، شرکت خودروسازی دی‌اس یک نسخه ویژه از این خودرو را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد که با لقب Black Lezard معرفی شده است.
به گزارش « اخبار خودرو » ، با تایید شرکت خودروسازی دی‌اس، این مدل با قیمت ۱۹ هزار و ۵۴۵ پوند معادل ۲۷ هزار و ۴۵ دلار به مشتریان عرضه می‌شود، اما باید به این نکته توجه داشت که شرکت خودروسازی دی‌اس تنها ۱۰۰نسخه از آن را تولید کرده است و در بازار انگلستان عرضه خواهد کرد.

نسخه ویژه دی‌اس۳ راهی بازار می‌شود

این خودرو در ۴‌رنگ ویژه به مشتریان عرضه خواهد شد که در لیست سفارش دی‌اس با رنگ‌های مشکی PerlaNera، خاکستری پلاتینوم، آبی Ink یا بنفش Whisper معرفی شده است، اما ویژگی منحصربه‌فرد این نسخه می‌تواند روکش سقف اتومبیل باشد که مانند اسم این نسخه، از پوست خزندگان الگوبرداری و روی سقف دی‌اس۳ نصب شده است.

نسخه ویژه دی‌اس۳ راهی بازار می‌شود

علاوه بر این، استفاده از قطعات کرومی افزایش پیدا کرده و روی چرخ‌های اتومبیل نیز از رینگ‌های ۱۷‌اینچی آلیاژی استفاده شده است.
در مقایسه با مدل‌های استاندارد دی‌اس۳، نسخه ویژه Black Lezard از امکانات اضافی در کابین خود بهره‌ می‌برد که بخشی از آن شامل روکش‌های چرمی جدید مشکی‌رنگ، روکش‌های چرمی روی غربیلک فرمان، داشبورد سیاه و… می‌شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.