حواشی پیش فروش هاوال و صحبت های بهمن موتور

حواشی پیش فروش هاوال و صحبت های بهمن موتور

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ثبت حدود ۱۲۰۰۰ هزار رکورد در عرض کمتر از ۵ دقیقه پرشدن ظرفیت محدود و در کمتر از چند دقیقه پیدا شدن سروکله آگهی های فروش حواله سرسام آور…

اینها اتفاقاتی بود که امروز صبح هنگام باز شدن سایت بهمن برای ثبت نام خودرو هاوالH2 افتاد. با شرکت تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم اینطور توضیح دادند:
«بهمن با در نظر گرفتن ظرفیت تولید چند ماه اول اقدام به ثبت نام فروش اینترنتی نمود اصل فروش اینترنتی بر پایه رعایت حق تساوی بین مصرف کنندگان است تا همه بتوانند بدون در نظر گرفتن زمان و مکان ثبت نام کنند این روشی است که بهمن صرفا به خاطر رعایت حقوق مشتری از آن استفاده کرد.، ظرفیتی متناسب با تولید که حق مشتری در تحویل ضایع نگردد. اما در چند دقیقه اول ۱۲۰۰۰ هزار نفر اطلاعات خود را ثبت می کنند . عدد چشمگیری است قاعدتا بهمن نمیتوانست پاسخگوی نیاز هر ۱۲۰۰۰ نفر در فاز اول باشد. عده ی زیادی مردم عادی توانستند خرید کنند و بلافاصله همین مردم عادی آگهی خود را روانه سایت ها کردند با قیمت های فضایی…. البته باید اضافه کنیم که ما از هر روشی بخواهیم تعداد محدودی خودرو را به فروش برسانیم عده ای خوشحال و عده ای ناراحت خواهند بود. این خودرو با در نظر گرفتن قیمت های جانبی مانند بیمه، شماره گذاری(حدود ۱۵ میلیون تومان) و پرداخت گمرک بیش از ۳۰% از قیمت خودرو مشابه در چین و دبی با در نظر گرفتن تعرفه صفر برای واردات CBU نیز ارزانتر است . این اتفاق تقریبا برای هیچ خودرویی داخلی و خارجی داخل ایران نمی افتد مخصوصا خودرویی با این کیفیت و فروش تیراژ بالا! حتی ما در مراحل پیش فروش بیش از ۳ برابر ظرفیت را افزایش دادیم تا بتوانیم حقوق مصرف کنندگان واقعی را هر چه بهتر رعایت کنیم. ولی باز هم شاهد هستیم که چنین اتفاقاتی رخ می دهد.»
اما به راستی مافیای خودرو چه کسانی هستند؟ عده ای با یک قیمت منطقی وسوسه می شوند و خودرو را دست مایه سودآوری خود قرار می دهند و عده ای مصرف کننده واقعی را ناکام می کنند و خودروساز را بدنام؟؟؟؟؟
شاید بهتر باشد در چنین شرایطی مشتریان نیز نسبت به آگهی های فروش حواله ها بی تفاوت باشند و از آن طرف گروه بهمن و شرکت بهمن موتور هم طرح های فروش جدیدی را اعلام نماید.


شما مخاطبان می توانید ویدیو تست و بررسی هاوال H2 تولید داخل و فیلم تست شتاب آن را در با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.