ثبت سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت با پورشه 911 GT3 RS در اتوبان + ویدیو

ثبت سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت با پورشه 911 GT3 RS در اتوبان + ویدیو
قبول کنید! ثبت سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت بدون زیرپا گذاشتن قانون، خیلی هیجان انگیز است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بخش های بی محدودیت اتوبان های باشکوه آلمان، جایی ایده آل برای کسانی است که می خواهند بدون ترس از جریمه شدن یا باطل شدن گواهینامه، خودروهای خود را مورد چالش قرار دهند. انجام این کار در شب تجربه ای ورای واقعیت است و این ویدیوی یک دقیقه ای به شما نشان می دهد که این کار به طور قانونی چه حسی خواهد داشت.
راننده‌ای به نام ” هنری کچپل ” (Henry Catchpole ) از نشریه ” کارفکشن ” (Carfection ) این شانس را داشت که سوار بر مدل فیس لیفت شده از پورشه ۹۱۱ GT3 RS پا را روی پدال قرار دهد و آخرین قطره های سرعت را از موتور ۴ لیتری تنفس طبیعی این خودرو استخراج کند.
پس از خالی شدن مسیر پیش رو، او موتور ۶ سیلندر خطی این خودرو را به کار انداخت و در بیش تر مسیر، دور موتور را روی ۹۰۰۰ دور در دقیقه نگه داشت، ترانه پخش شده از موتور این خودرو با واژه ای جز شگفت انگیز قابل توصیف نیست. شتاب گیری از لحظه‌ ای که او خودرو را به چالش می کشد، بسیار چشم گیر است.
قابلیت های این خودروی دیفرانسیل عقب از این هم فراتر است و کمپانی اعلام کرده که این خودرو، سرعت ۳۱۲ کیلومتری را به ثبت خواهد رساند و شتاب صفر تا صد آن معادل ۳.۲ ثانیه خواهد بود و در زمان ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
اگر به هر دلیلی حس می کنید رقم گفته شده ۹۰۰۰ دور در دقیقه‌، رقمی تاثیر گذار نیست، باید بگوییم پورشه اعلام کرده است به زودی خودروی جاده ای روانه بازار خواهد کرد که تا ۹۵۰۰ دور در دقیقه دور خواهد گرفت، درست مانند مدل مسابقه ای و موتور وسط ۹۱۱. RS. همچنین از نظر فنی ممکن است موتور ۶ سیلندر خطی آن حجمی بیش تر از ۴ لیتر داشته باشد. پس آینده ای روشن در انتظار موتورهای تنفس طبیعی خواهد بود.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.