بازی Forza Horizon 4 معرفی شد + ویدیو

بازی Forza Horizon 4 معرفی شد
اگر اهل بازی های کامپیوتری هستید دلایل متعددی برای علاقمندی به E3 خواهید داشت، زیرا عناوین متعددی در چند ساعت گذشته، معرفی شده‌اند. بازی هایی مانند Doom Eternal و Fallout 76 و The Elder Scrolls 6 و Halo Infinite و Gears of War 5. اما برای ما عاشقان خودرو، بزرگ‌ترین هدیه، معرفی Forza Horizon 4 است که توسط کمپانی انگلیسی Playground Games توسعه داده شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

حرف از انگلستان به میان آمد، این چهارمین بخش از این بازی مسابقه ای است که آماده شده و شما می توانید هر چهار فصل را در فضای باشکوه ۴K و فریم ریتی به نرمی ابریشم یعنی ۶۰FPS در کنسول Xbox One X تجربه کنید.
تریلر بازی، خودروی تمام انگلیسی مک‌لارن Senna را نشان می دهد که حومه شهر را می پیماید و با خودروهای انگلیسی دیگری مانند استون مارتین Vulcan و جگوار F-Type رو به رو می شود.
بدون شک کیفیت این بازی خیره‌ کننده‌ است و با موتور IGN این بازی پا را فراتر هم گذاشته است. آب و هوای پویا نه تنها باعث ایجاد تنوع می شود، بلکه تأثیر مستقیم روی نحوه رانندگی خواهد گذاشت و هنگام یخ زدن دریاچه در زمستان، خودروها روی جاده لغزش بیش تری را تجربه خواهند کرد.


درباره خودروها باید بگوییم که برای هر سلیقه ای خودرویی موجود است، زیرا در این بازی بیش از ۴۵۰ مدل خودرو از ۱۰۰ خودروساز رسمی وجود دارد. گزینه های شخصی سازی متعددی نیز در دسترس خواهد بود، حتی بیش از پیش، مانند به روز رسانی سیستم تعلیق به سیستم دریفت. درکنار این‌ها راننده نیز با انواع لباس و متعلقات دیگر قابل شخصی سازی است.
برای نخستین بار در بازی Forza Horizon بازیکنان قادر خواهند بود دارایی هایی را خریداری کنند. این امر باعث باز شدن موارد جدید و قابلیت های جدید در بازی خواهد شد تا تجربه این بازی را مهیج تر از پیش کند.
بازی Forza Horizon 4 برای کنسول Xbox One و PC در ۲ اکتبر به بازار عرضه خواهد شد، اما اکنون می‌توان آن را پیش خرید کرد. اگر خواهان نسخه Ultimate Edition باشید می‌توانید کمی زودتر از این بازی لذت ببرید، یعنی در ۲۸ سپتامبر.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.