نقص فنی، صدرنشین شکایت از خودروسازان

نقص فنی، صدرنشین شکایت از خودروسازان
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد مهم‌ترین گلایه مربوط به بخش خودرو و خدمات پس از فروش آن است؛ به‌طوری که در چهار ماه نخست امسال ۲۷۰ فقره شکایت خودرویی به این اداره کل رسید که ۵۲/ ۶ درصد آنها به نقص فنی مربوط می‌شد.
ابوالفضل تذروی در چهارمین نشست تخصصی هم‌اندیشی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت با مدیران امور مشتریان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو افزود: همچنین ۴/ ۱۰ درصد شکایت‌ها به تاخیر در تحویل خودرو، ۹/ ۸ درصد به عملکرد ضعیف نمایندگی‌ها، ۸/ ۷ درصد به خدمات پس از فروش و ۴/ ۰‌درصد نیز به افزایش قیمت ارتباط داشت.
به گزارش شاتا، وی بیان داشت: باید با رعایت آیین‌نامه‌های وضع شده موجود، همچنین رعایت حقوق شهروندی و تشریک مساعی در این زمینه راه‌های عملی موثرتری برای حل مشکلات دارندگان خودرو تدوین شود.
تذروی در ادامه به بیان عملکرد سه ماهه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان‌ها پرداخت و ادامه داد:‌ در این مدت یک هزار و ۶۶۵ فقره شکایت خودرویی به این سازمان‌ها رسید که بیشترین آنها ضعف خدمات پس از فروش و تاخیر در تحویل به‌موقع خودرو ثبت نام شده گزارش شده است.
پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: ۱۶۲‌هزار و ۵۱۶ دستگاه انواع خودرو سواری در فروردین و اردیبهشت‌ امسال تولید شد که در مقایسه با پارسال ۵/ ۱۱ درصد افزایش یافته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.