رقابت تماشایی میان ۴ خودروی اسپرت معروف

رقابت تماشایی میان 4 خودروی اسپرت معروف
۲۰۱۹ رو به پایان است و شکی وجود ندارد که امسال یکی از حماسی ترین سال های صنعت خودروسازی جهان بود. سالی که بسیاری از اسپرت های هیجان انگیز زنده شدند و بار دیگر آدرنالین از دست رفته خون ما را به ما، باز گرداندند. وب سایت “Carwow” علاقه زیادی به برگزار کردن تست های درگ میان خودروهای مختلف دارد.
در جدیدترین سری از کلیپ درگ های Carwow، نسل جدید تویوتا سوپرا در برابر پورشه کایمن GTS و نسخه ارتقایافته آلپاین A110 قرار گرفته است و در این میان، آئودی TT RS رودستر هم پای خود را به این جدال باز کرده است. شاید با خود بگویید این هم یک کلیپ همچون صدها کلیپی است که همه روزه در فضای مجازی مشاهده می کنیم. اما به جرئت می گوییم اگر بر روی دکمه پخش این ویدیو کلیک نکنید، ضرر بزرگی کرده اید!
«مت واتسون» (Mat Watson) در این کلیپ نشان می دهد که چه گونه می توان از نتیجه یک درگ ساده، شگفت زده شد. آئودی TT RS رودستر را می توان سوپر استار این جمع دانست که اکنون با سیستم چهار چرخ محرک و بیش ترین قدرت پیشرانه، پا به میدان رقابت گذاشته است. تماشای این کلیپ سبب می شود بسیاری از خودروهای قدرتمندتر در ذهن شما، به سادگی تخریب شوند! اما بار دیگر باید یادآور شد که ۲۰۱۹ رو به خاموشی است و باید دید که آیا سال ۲۰۲۰ نیز مانند امسال، سرشار از خبرهای خوش و امیدوار کننده برای ماشین بازها خواهد بود یا نه؟
اکنون اندکی به بررسی رقبای این مقایسه بپردازیم. سوپرا در عمل، اندکی سنگین تر از TT RS رودستر است. در واقع پیشرانه ۳٫۰ لیتری این خودرو که از ساخته های ب ام و است، ۳۴۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. هر چند تست های داینو سوپرا، چیز دیگری می گویند. پورشه کایمن GTS در تمام تست ها عملکردی خیره کننده از خود بر جا گذاشته است. در واقع می توان گفت پورشه همواره می داند که در حال انجام چه کاری است! اما شاید شوک واقعی این دوره از رقابت ها را بتوان آلپاین A110 معرفی کرد! خودرویی که کوچک ترین پیشرانه را در این جمع دارد. توان پیشرانه ۱٫۸ لیتری آلپاین اکنون با تغییرات صورت گرفته، از ۲۵۰ به ۳۰۰ اسب بخار رسیده است. این را هم در نظر بگیرید که وزن خالص این خودرو تنها چیزی در حدود ۱٫۱ تن است!

مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.