شرح فرایند تحویل سایپا شاهین به مشتریان

فرایند تولید و تحویل سایپا شاهین به مشتریان
فرایند تولید و تحویل سایپا شاهین به مشتریان

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا فرایند تحویل شاهین به مشتریان را شرح داد.

در حاشیه مراسم اخیر قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، قائم مقام مدیرعامل این شرکت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش توضیحاتی را در مورد فرایند تحویل شاهین دنده ای تیپ G به مشتریان ارائه داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، دکتر مجید باقری در پاسخ به پرسش خبرنگار اسب بخار مبنی بر این که ” فرایند تأمین قطعه برای خط تولید شاهین در چه وضعیتی قرار دارد؟ “ بیان کرد: «در حال حاضر، شاهین در کارخانه سایپا با سرعت بیش تری تولید می شود. آمار تولید ماهانه هم سند این موضوع است و اثبات می کند که سایپا توانسته تیراژ محصول جدید را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. در همین راستا باید تأمین قطعات برای خط تولید سایپا بهتر از گذشته انجام شود و امروز می بینیم که وضعیت رسیدن قطعات مختلف از مجموعه های قطعه سازی به خط تولید شاهین وضعیت مطلوب تری دارد. همچنین در کنار تسریع در تأمین قطعات از شرکت های قطعه ساز، سعی کرده ایم در برخی قطعات تأمین کنندگان بیش تری را درگیر پروژه شاهین کنیم. در حال حاضر، مالتی مدیای شاهین، که چند هفته پیش به یکی از چالش های تجاری سازی این محصول تبدیل شده بود، توسط سه شرکت قطعه ساز تأمین می شود و این مشکل کسری قطعه تا حد زیادی برطرف شده است.»

مدیران 777 مدیران 777

حتماً ببینید:

ویدیوی تست و بررسی سایپا شاهین دنده ای در اسب بخار

ویدیوی معرفی مالتی مدیاهای مختلف سایپا شاهین

فرایند تولید و تحویل سایپا شاهین به مشتریان
فرایند تولید و تحویل سایپا شاهین به مشتریان

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در مورد فرایند تحویل شاهین به مشتریان گفت: «امروز چالش های پیش روی ما برای تحویل شاهین به خریداران، به مراتب کم تر از گذشته شده است و هر روز وضعیت بهتری را تجربه می کنیم. در حال حاضر، فرایند تحویل خودرو به مشتریان شاهین های سفید اردیبهشت ۱۴۰۰ را در پیش گرفته ایم و مشتریان اردیبهشت ماهی که این رنگ را انتخاب کرده اند و نمایشگر مورد نیاز خود را به ما اعلام نموده اند، در مسیر صدور فاکتور نهایی و تحویل خودرو قرار دارند.»

باقری در مورد تأخیر رخ داده در تحویل شاهین های غیر سفید به خبرنگار اسب بخار گفت: «باید توجه داشته باشیم که تأخیر اصلی تحویل شاهین، به رنگ مشکی آن اختصاص دارد و رنگ های نقره ای، خاکستری و… هم چالشی در بحث تحویل به خریداران ندارند. اما این موضوع به معنی ادامه دار بودن فرایند تأخیر در تحویل شاهین های غیر سفید نیست و می توان این نوید را داد که تا چند هفته آینده، تمام تحویل های این سدان جدید مانند سایر محصولات سواری سایپا بدون چالش تأخیر به دست خریداران می رسند.»

فرایند تولید و تحویل سایپا شاهین به مشتریان
فرایند تولید و تحویل سایپا شاهین

وی در خصوص روند تحویل و تولید شاهین های غیر سفید افزود: «این نکته را باید به مشتریان شاهین اعلام کرد که در روزهای گذشته تولید نسخه مشکی رنگ این خودرو با تیراژ بالا در دست انجام است و سایر نمونه های غیر سفید هم با قدرت بیش تری در کارخانه سایپا تولید می شوند. دلیل این کار هم رفع مشکل تأخیر در تحویل شاهین های غیر سفید به مشتریان است و به احتمال زیاد تا کم تر از یک ماه دیگر، مشکل تحویل شاهین های مشکی به خریداران کاملاً برطرف می شود.»

فرایند تولید و تحویل سایپا شاهین به مشتریان
فرایند تولید و تحویل سایپا شاهین

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.