شرایط فروش راین R3 اعلام شد

شرایط فروش راین R3 اعلام شد
شرایط فروش راین R3 اعلام شد

شرکت خودروسازان راین اولین شرایط فروش نقدی R3 را به صورت اینترنتی اعلام کرده و قرار است که از یکم آبان ۱۴۰۱ عرضه این خودرو آغاز شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، قیمت قطعی راین R3 توسط خودروسازان راین ۴۴۹ میلیون تومان اعلام شده است. تحویل این خودرو ۳۰ روزه بوده و رنگ های سفید، مشکی،نقره ای، خاکستری و قرمز آن به مشتریان ارائه می شود. در کنار خودرو کارت طلایی ۱۰ میلیون تومانی به مشتریان R3 ارائه می شود و گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر هم برای این هاچ بک اقتصادی درنظر گرفته شده است.

R3 یک هاچ بک کراس به حساب می آید و در جایگاه یک محصول اقتصادی قرار می گیرد. این خودرو ارزان ترین محصول اتوماتیک در بخش خصوصی است و از نظر توانایی فنی هم در جایگاه یک خودروی اکونومی حضور دارد. R3 به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی و VVT مجهز است و ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو توان را به چرخ های جلوی هاچ بک R3 می رساند. این خودرو وزن ۱۰۶۰ کیلوگرم را دارد و با این پیشرانه می تواند به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. باک R3 نزدیک به ۴۱ لیتر حجم دارد و مصرف سوخت آن در حالت ایده آل ۷.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

راین R3 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها، سانروف برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر ۹ اینچی لمسی اندروید، دو کیسه هوا، تهویه دستی الکتریکی و… مجهز است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.