راین R3 معرفی شد + قیمت و مشخصات

راین R3 معرفی شد + قیمت و مشخصات

شرکت خودروسازان راین پس از چند سال فعالیت مجدد خود را با راین R3 آغاز کرده است و می خواهد اولین سری مونتاژی این خودروی هاچ بک را به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، راین R3 نمونه ایرانیزه و ارتقا یافته لارک Q1 است که به عنوان یکی از محصولات گروه چانگان شناخته می شود. این خودرو با نام چانگان CX20 کراس هم در چین عرضه شده است و در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ فروش رسمی آن صورت گرفته است. خودروسازان راین پروژه تولید و داخلی سازی این خودرو را از حدود ۵ سال قبل آغاز کردند و حال نمونه بومی این هاچ بک را معرفی کرده اند. به گفته مدیران این شرکت خودروساز خصوصی، راین R3 نسبت به نسخه چینی مشخصات متفاوتی دارد و امکانات بیشتری بر روی آن نصب شده است.

خودروسازان راین برنامه دارد تا هاچ بک یا همان هاچ بک کراس R3 را با قیمت قطعی ۴۴۹ میلیون تومان و به صورت نقدی و تحویل فوری از هفته آینده به فروش برساند. جزئیات دقیق شرایط فروش R3 اواسط هفته آتی اعلام می شود.

نام محصولقیمت شهریور ۱۴۰۱ (تومان)
راین R3۴۴۹.۰۰۰.۰۰۰ 

مشخصات فنی راین R3

R3 یک هاچ بک کراس به حساب می آید و در جایگاه یک محصول اقتصادی قرار می گیرد. این خودرو ارزان ترین محصول اتوماتیک در بخش خصوصی است و از نظر توانایی فنی هم در جایگاه یک خودروی اکونومی حضور دارد. R3 به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی و VVT مجهز است و ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو توان را به چرخ های جلوی هاچ بک R3 می رساند. این خودرو وزن ۱۰۶۰ کیلوگرم را دارد و با این پیشرانه می تواند به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. باک R3 نزدیک به ۴۱ لیتر حجم دارد و مصرف سوخت آن در حالت ایده آل ۷.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

از نظر کیفیت می توان R3 را در جایگاه محصولات داخلی دانست و همان سطح کیفیت را از این هاچ بک توقع داشت. استفاده از پلاستیک های خشک در کابین و تریم داخلی پارچه ای، از جمله مواردی است که باعث می شود تا راین R3 در سطح محصولات اقتصادی داخلی باقی بماند.

امکانات هاچ بک R3

راین R3 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها، سانروف برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر ۹ اینچی لمسی اندروید، دو کیسه هوا، تهویه دستی الکتریکی و… مجهز است.

قیمت راین R3 چقدر است؟

هاچ بک R3 در شهریور ۱۴۰۱ توسط خودروسازان راین ۴۴۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

راین R3 چه مشخصات فنی دارد؟

R3 به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی و VVT مجهز است و ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو توان را به چرخ های جلوی هاچ بک R3 می رساند.

امکانات هاچ بک R3 چیست؟

هاچ بک کراس R3 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها، سانروف برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر ۹ اینچی لمسی اندروید، دو کیسه هوا، تهویه دستی الکتریکی و… مجهز است.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.