آخرین وضعیت کیفیت پیکاپ ها و وانت های تولیدی

گزارش وضعیت کیفیت پیکاپ ها و وانت های تولیدی
گزارش وضعیت کیفیت پیکاپ ها و وانت های تولیدی

با انتشار آخرین گزارش عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI )، سطح کیفیت پیکاپ ها و وانت های تولید شده در اسفند ۱۳۹۹ مشخص شد و رتبه بندی کیفی این خودروهای کار و تجاری منتشر گردید.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، بر اساس ارزشیابی های کیفی انجام شده توسط ISQI، پیکاپ ها و وانت های موجود در خطوط تولید خودروسازان در بهترین حالت سه ستاره کیفی از پنج ستاره را به دست آورده اند و در این بین خودروهای تک ستاره کیفی هم دیده می شوند. به عبارت ساده تر هنوز خودروسازان داخلی نتوانسته اند تا در بحث تولید پیکاپ های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل، سطح کیفی خود را ارتقا دهند و در بسیاری موارد، تنها حداقل های کیفی را رعایت کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

براساس ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سنجش کیفیت وانت‌ های تولیدی در اسفند ۱۳۹۹، در سطح قیمتی یک تنها پیکاپ فوتون تونلند S دیزلی مورد بررسی قرار گرفته است که این خودروی دو دیفرانسیل توانسته ۳ ستاره کیفی را به دست آورد. این در حالی است که در رده قیمتی تونلند S دیزلی، نسخه بنزینی این خودرو هم وجود دارد و محصولاتی چون KMC T8، آمیکو آسنا دنده ای و کاپرا ۲ فرایند تولید را در آخرین ماه سال گذشته تجربه کرده اند. اما گویا به خاطر تیراژ کم خودروهای نام برده، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران این خودروهای کار و تجاری را مورد بررسی کیفی قرار نداده است.

حتماً بخوانید: گزارش کیفی جدید خودروهای تولیدی و مونتاژی منتشر شد

در سطح قیمتی دو نیز پیکاپ زامیاد ریچ (دانگ فنگ ریچ)، سایپا ۱۵۱، وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند که تفاوتی را نسبت به سنجش های کیفی قبلی تجربه نکرده اند. در همین سطح قیمتی وانت آریسان ایران خودرو دیزل نیز همچنان دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.   

پایین ترین سطح کیفی در تولید خودروهای کار و تجاری سبک به وانت نیسان تک سوز آپشنال و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال تعلق که شرکت زامیاد به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا، این خودروهای پرتیراژ را تنها با یک ستاره کیفی تولید کرده است.

حتماً ببینید:

ویدیوی تست و بررسی آمیکو آسنا دنده ای در اسب بخار

ویدیوی تست شتاب آمیکو آسنا دنده ای در اسب بخار

با پیکاپ KMC T8 کرمان موتور آشنا شوید + قیمت و تصاویر جدید

گزارش وضعیت کیفیت پیکاپ ها و وانت های تولیدی
گزارش وضعیت کیفیت پیکاپ ها و وانت های تولیدی

عکس : علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.