کدام پیکاپ دو دیفرانسیل تیراژ تولید بیشتری دارد؟

کدام پیکاپ دو دیفرانسیل تیراژ تولید بیشتری دارد؟
کدام پیکاپ دو دیفرانسیل تیراژ تولید بیشتری دارد؟

آمار تولید ۹ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ در اختیار خبرنگار اسب بخار قرار گرفته و بر اساس این اطلاعات، مشخص است که هر کدام از خودروسازان چه رشد و یا افت هایی را در روند تولید تجربه کرده اند. در این گزارش به سراغ پیکاپ های دو دیفرانسیل رفته ایم و می خواهیم ببینیم که کدام پیکاپ آفرودی تیراژ تولید بیشتری را داشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در سال ۱۴۰۱ پیکاپ های دو دیفرانسیلی مانند آمیکو آسنا، فوتون تونلند، یواز پیکاپ، کاپرا ۲، مکث کلوت، KMC T8 و… در خودروسازان خصوصی و دولتی مونتاژ شده اند. در این بین در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۱، پیکاپ KMC T8 با اختلاف زیاد بیشترین تیراژ تولید را داشته و یواز پیکاپ نیز کمترین آمار را به خود اختصاص داده است. در این بین پیکاپ های دو دیفرانسیلی مانند مکث کلوت و فوتون تونلند (بنزینی و دیزلی)، آمار تولید معمولی داشته اند و جایگاه آن ها آنچنان در بازار قوی نبوده است.

با توجه به این آمار می توان متوجه شد که کرمان موتور جایگاه خوبی را در میان مشتریان پیکاپ های دو دیفرانسیل به دست آورده است و با اختلاف بیشترین سهم بازار را دارد. این آمار نشان می دهد که بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل به دلیل کمبود خودروهای SUV آفرودی گسترش پیدا کرده و در این بین سخت است تا خودروسازی بتواند به سهم بازار کرمان موتور و KMC T8 نزدیک شود.

پیکاپ KMC T8 به دلیل طراحی جدید و عامه پسند، بازاریابی خوب، گستردگی خدمات پس از فروش و قیمت رقابتی در کارخانه توانسته تا اختلاف خود را با سایر رقبا افزایش دهد و کرمان موتور را به شهرت بالایی در این بازار برساند.

نام خودروتولید کنندهآمار تولید ۹ ماهه نخست ۱۴۰۱
KMC T8کرمان موتور۶۱۷۶
مکث کلوتمکث موتور۱۳۷۹
فوتون تونلندایران خودرو دیزل۱۱۱۶
آمیکو آسناارس خودرو دیزل۷۹۳
کاپرا ۲گروه بهمن۷۸۶
یواز پیکاپسروش دیزل مبنا۱۱۹
۴.۳ امتیاز از ۲۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.