مشخصات تارا V4 اعلام شد

مشخصات تارا اتوماتیک V4 اعلام شد
مشخصات تارا V4 اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا تارا اتوماتیک جدید را با نام تیپ V4 از بهمن ۱۴۰۱ به خط تولید بیاورد و برای همین مشخصات فنی این نسخه را اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، تارا اتوماتیک تیپ V4 از نظر فنی تفاوتی با نسخه فعلی (تیپ V2) ندارد و همان پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 پلاس بر روی آن نصب است. این پیشرانه ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی این سدان ملی انتقال می دهد. هنوز مشخص نیست که تارای جدید از جعبه دنده های ساخت DAE استفاده می کند و یا لندای (Landay) بر روی آن نصب می شود.

در این خودرو امکانات بیشتری نسبت به نسخه فعلی وجود دارد. تارا اتوماتیک فعلی به امکاناتی مانند کروز کنترل، محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، سنسور باران، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، سانروف، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، چهار کیسه هوا، پشتی برقی صندلی های جلو، تنظیم برقی زاویه کفی صندلی راننده، استارت دکمه ای و… مجهز است.

اما در تارای جدید امکاناتی مانند بازشو برقی صندوق عقب با سنسور حرکتی پا، صندلی برقی شش حالته راننده، دوربین عقب با خطوط پارک متحرک، چراغ خوشامدگویی زیر درها و زیرپایی و… مجهز است.

در بحث طراحی تارا اتوماتیک جدید تا حدی متفاوت از نسخه فعلی است و جایگاه دکمه های شیشه بالابر و طراحی کنسول میانی این خودرو تغییر کرده است.

با عضویت در کانال تلگرام اسب بخار از جدیدترین اخبار روز خودرو مطلع شوید

۳.۹ امتیاز از ۳۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.