قیمت هیوندای های وارداتی مشخص شد

قیمت هیوندای های وارداتی

امروز شورای رقابت طی اطلاعیه شماره ۵، علاوه بر عرضه مجدد وارداتی ها، قیمت هیوندای های وارداتی را هم اعلام کرد.

آریزو 8 آریزو 8

امروز طی اعلام اطلاعیه شماره ۵ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، مشخص شده که در حال حاضر ۸ محصول وارداتی عرضه شده اند و متقاضیانی که اسفند ماه سال گذشته ثبت نام کرده بودند می توانند نسبت به انتخاب ۳ اولویت اقدام کنند.

در این میان قیمت وارداتی های کرمان خودرو هم مشخص شد که از میان ۴ خودروی وارداتی این برند معروف و محبوب کره ای، قیمت ۳ محصول به صورت قطعی و قیمت ۱ محصول به صورت علی الحساب به اطلاع خریدران رسید.

قیمت هیوندای های وارداتی

نام خودروقیمت پایه قطعیقیمت نهایی
هیوندای توسان۱,۹۶۸,۶۰۰,۰۰۰۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای النترا۱,۷۵۷,۵۰۰,۰۰۰۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای اکسنت۱,۴۹۲,۶۰۰,۰۰۰۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰

جدا از سه محصولی که قیمت پایه و نهایی آن ها دقیق مشخص شد، شاهد قیمت گذاری بر روی هیوندای کرتا به صورت علی الحساب هم بودیم. به این ترتیب در آینده ای نزدیک باید منتظر مشخص شدن قیمت پایه قطعی و قیمت نهایی این کراس اوور کوچک هیوندای هم باشیم.

نام خودروقیمت علی الحساب
هیوندای کرتا۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی هیوندای توسان وارداتی

هیوندای توسان وارداتی طبق کاتالوگ رسمی شرکت کرمان خودرو، که به تازگی منتشر شده است، به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی مجهز ۴ سیلندر است. این پیشرانه می تواند ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۱۹۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند و قدرت تولیدی پیشرانه از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلوی توسان می رسد.

مشخصات فنی النترا وارداتی

هیوندای النترا ۲۰۲۳ در فاز اول واردات به بازار ایران، به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی گاما MPi مجهز است. این پیشرانه ۱۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی این سدان کره ای می رساند. 

مشخصات فنی هیوندای اکسنت وارداتی

در این سدان اقتصادی کره ای شاهد بکارگیری موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان تولیدی ۱۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر هستیم. در بخش انتقال قدرت اما گیربکس AT شش سرعته جایگزین ۴ سرعته شده تا علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت، شتابگیری خودرو بهتر شود و استهلاک موتور نیز کاهش یابد.

مشخصات فنی کرتا وارداتی

هیوندای کرتا با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی وارد بازار خواهد شد. این پیشرانه توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.