قیمت نهایی جیلی آزکارا، اولین وارداتی دو دیفرانسیل، مشخص شد

قیمت جیلی آزکارا
قیمت جیلی آزکارا

امروز در جدیدترین اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت علی الحساب جیلی آزکارا، اولین دو دیفرانسیل وارداتی مشخص شد.

مدیران 777 مدیران 777

جیلی آزکارا یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی ایران و اولین وارداتی فردا موتور است. نکته مهم در مورد این کراس اوور وارداتی دو دیفرانسیل بودنش است که البته قوای محرکه هیبریدی جیلی آزکارا هم می تواند نکته مثبت دیگر در مورد این خودرو باشد. به هر ترتیب حالا شاهد حضور این خودرو در میان وارداتی های عرضه شده هستیم و متقاضیان آزکارا دو دیفرانسیل هیبریدی می توانند از امروز تا پایان روز ۴ شنبه این خودرو را در اولویت قرار دهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

قیمت پایه علی الحساب و نهایی جیلی آزکارا

قیمت آزکارا به صورت علی الحساب ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تعیین شده بود و پس از مدتی قیمت پایه نهایی این خودرو حدود ۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون اعلام شد.

نام خودروقیمت علی الحسابقیمت پایه نهایی
جیلی آزکارا۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۵۳۱,۹۰۰,۰۰۰

قیمت نهایی آزکارا

حال اما قیمت نهایی و بهایی که خریدار باید پرداخت کند با احتساب هزینه های جانبی مشخص شد. جیلی آزکارا، اولین دو دیفرانسیل وارداتی با در نظر گرفتن هزینه های جانبی حدود ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون برای مشتری سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تمام می شود.

نام خودروقیمت نهایی
جیلی آزکارا۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی جیلی آزکارا

در قسمت قوای محرکه این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ با فناوری GDI و یک موتور برقی ۴۸ ولتی (هیبرید خفیف) استفاده شده. موتور بنزینی به تنهایی می تواند ۱۷۷ اسب بخار و ۲۵۵ نیوتن متر تولید کند و از طرفی دیگر موتور برقی هم قادر به تولید ۱۳ اسب بخار و ۴۵ نیوتن متر است. در مجموع این دو موتور برقی و بنزینی می توانند ۱۹۰ اسب بخار توان و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تحویل دهند. در نهایت خروجی پیشرانه هیبرید به هر چهار چرخ خودرو می رسد.

امکانات رفاهی جیلی آزکارا

نسخه هیبرید و دو دیفرانسیل آزکارا با دو تریم در بازار جهانی عرضه می شود که نسخه GL لاکچری و نسخه GF فول آپشن است. با توجه به نسخه ای که در نمایشگاه روایت خدمت دیده شد و کاتالوگ منتشر شده از این خودرو، احتمال تیپ GF یا فول آپشن آزکارا وارد ایران شود.

تیپ GF یا فول آپشن این خودرو به آپشن هایی نظیر صندلی های برقی راننده و شاگرد، سیستم تهویه دو کاناله، حالت های رانندگی، سیستم صوتی بوز با ۱۲ بلندگو، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه و … مجهز است.

قیمت نهایی جیلی آزکارا چقدر است؟

جیلی آزکارا، اولین دو دیفرانسیل وارداتی با در نظر گرفتن هزینه های جانبی، ۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون برای مشتری سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تمام می شود.

۴.۲ امتیاز از ۲۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.