فونیکس تیگو 8 پرو مکس در انبار مدیران خودرو

فونیکس تیگو 8 پرو مکس در انبار مدیران خودرو
فونیکس تیگو ۸ پرو مکس در انبار مدیران خودرو

به تازگی یکی از مخاطبان اسب بخار تصاویری از انبار مدیران خودرو برای این رسانه ارسال کرده است که در آن تعدادی فونیکس تیگو ۸ پرو مکس دیده می شود. با توجه به اطلاعات به دست آمده، تولید و مونتاژ تیپ جدید تیگو ۸ در کارخانه مدیران خودرو آغاز شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر مدیران خودرو تیگو ۸ را با دو تیپ کلاسیک و پرو عرضه می کند و بیشترین معرفی و تبلیغات برای این کراس اوور لوکس چینی مربوط به نسخه پرو بوده است. تیگو ۸ پرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر TGDi و جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تَر (WDCT) مجهز است و یک کراس اوور دیفرانسیل جلو به حساب می آید. اما حال تولید تیپ پرو مکس فونیکس تیگو ۸ در کارخانه مدیران خودرو آغاز شده و این خودروساز بخش خصوصی تعداد قابل توجهی از این کراس اوور را مونتاژ کرده است. بر اساس شنیده ها در زمستان ۱۴۰۱ عرضه فونیکس تیگو ۸ پرو مکس در کشور آغاز می شود و به احتمال زیاد قیمتی فراتر از دو میلیارد تومان را خواهد داشت. تیگو ۸ پرو مکس گرافیک چراغ عقب جدیدی دارد و خروجی های اگزوز آن تا حدی تغییر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو مکس

فونیکس تیگو ۸ پرو مکس به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است که ۲۵۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور نزدیک به ۳۹۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (WDCT) است و در این تیپ تیگو ۸ توان به چرخ های جلو و عقب به صورت اتوماتیک منتقل می شود. به عبارت ساده تر تیگو ۸ پرو مکس اولین کراس اوور دو دیفرانسیل مدیران خودرو به حساب می آید و به دلیل محدودیت های واردات خودرو، در جایگاه قوی ترین کراس اوور مونتاژی صفر کیلومتر قرار می گیرد.

فونیکس تیگو 8 پرو مکس در انبار مدیران خودرو

امکانات رفاهی و ایمنی تیگو ۸ پرو مکس

فونیکس تیگو ۸ پرو مکس از نظر امکانات شباهت بسیاری به تیگو ۸ پرو دارد و صرفاً تغییراتی برای پنل انتقال قدرت داشته است. در تیگو ۸ پرو مکس امکاناتی نظیر چراغ های جلوی تمام ال ای دی (AFS)، ورود بدون کلید، درِ صندوق عقب اتوماتیک، سنسور عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامیک، سیستم کنترل صوتی (امکان فرمان صوتی)، کول باکس، شارژر بدون سیم، تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف دوم، سیستم تهویه دوکاناله اتوماتیک در جلو و ورودی تهویه مستقل در ردیف سوم، شش کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل هوشمند، رانندگی خودکار در ترافیک، رانندگی خودران سطح ۲.۵، سامانه پیشگیری از تصادف، نوربالای خودکار، سردکن و گرم‌کن صندلی های جلو، سیستم صوتی سونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه پاکسازی هوا، سنسور نور و باران، رادار خطی، رادار نقطه کور، تنظیم حالت رانندگی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و… دیده می شود.

۴.۲ امتیاز از ۱۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.