برنامه دومین فروش فیدلیتی اعلام شد – مرداد 1400

دومین مرحله برنامه فروش بهمن فیدلیتی پرایم
دومین مرحله برنامه فروش بهمن فیدلیتی پرایم

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور پس از تعویق به وجود آمده در انجام برنامه فروش فیدلیتی، دومین طرح فروش این خودرو را اعلام کردند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در صفحه اینستاگرام شرکت بهمن موتور، این خودروساز بخش خصوصی می خواهد تا صبح سه شنبه مورخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ دومین مرحله فروش فیدلیتی را به صورت اینترنتی برگزار کند. هنوز جزئیات این طرح فروش از سوی گروه بهمن اعلام نشده و مشخص نیست که این خودروساز چه شرایطی را برای عرضه محصول جدید خود در نظر گرفته است. اما این احتمال وجود دارد که فیدلیتی پرایم همچنان در دو تیپ ۵ و ۷ نفره به فروش برسد و قیمت عرضه آن در مرداد ۱۴۰۰ تغییر نکند. همچنین این مسئله مطرح شده است که شاید این محصول جدید مجوز پیش فروش را از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت دریافت کرده باشد و این بار گروه بهمن بتواند در کنار فروش فوری، فیدلیتی را به صورت پیش فروش و با موعد تحویل بیش از ۳ ماه عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم در اسب بخار

معرفی مختصر فیدلیتی پرایم به مناسبت آغاز فروش :

بهمن فیدلیتی پرایم به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و به گفته منابع خبری، جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور بزرگ انجام می دهد. این جعبه دنده ساختاری مشابه به سیستم انتقال قدرت چری تیگو ۷ و ام وی ام X55 را دارد و توسط کمپانی گتراک طراحی شده است.

بهمن فیدلیتی پرایم قرار است تا با سقف پانوراما، درِ صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، صندلی های برقی جلو با گرمکن، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۴ کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، قابلیت تنظیم میزان نرمی فرمان، نور پردازی کابین، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، کنترل حرکت در سربالایی ، سامانه کنترل پایداری، رینگ آلومینیومی تراش خورده ۲۰ اینچی، سنسور نور و سنسور باران، استاندارد آلایندگی یورو ۵ ، رادار نقطه کور، رادار خطی، فناوری LED چراغ ها و… وارد بازار ایران شود.

در نسخه های خارجی فیدلیتی این امکان وجود دارد تا مالکان امکاناتی نظیر سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کیسه هوای پرده ای و… را بر روی این خودرو سفارش دهند. اما بدیهی است که گروه بهمن برای مدیریت قیمت تمام شده، برخی ویژگی های گران قیمت را برای فیدلیتی پرایم در نظر نگرفته است. با این حال احتمال دارد که فیدلیتی نیز مانند دیگنیتی در کنار عرضه با مدل پرایم، در آینده نزدیک با نسخه پرستیژ هم به بازار کشور معرفی شود.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.