قسمت چهارم فصل ششم اسب بخار

در قسمت چهارم فصل ششم اسب بخار به سراغ بررسی «ام وی ام X55» رفته ایم و می خواهیم تا به یکی از شغل های پرحاشیه با خودرو بپردازیم. از سویی نگاهی به نوع زیان خودروسازان و بازی دولت بر سر این ماجرا انداخته ایم و مسابقه ای جدید را برپا کرده ایم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بررسی وانت پراید ۱۵۱ در قالب شغل جمع آوری ضایعات خشک در سطح شهر از جمله بخش های قسمت چهارم است که در آیتم ماشین کار ارائه می شود. همچنین در بخش گیرپاچ به سراغ بررسی واقعیت ماجرای زیان خودروسازان و جو روانی و پشت پرده آن رفته ایم. فربد زاوه هم برای بار دوم مهمان فصل ششم اسب بخار شده و به بررسی وضعیت بازار پرداخته است. مسابقه قسمت چهارم هم در قالب یک نظرسنجی عمومی برگزار شده و نتایج قرعه کشی و مسابقه قسمت سوم فصل ششم اسب بخار در این برنامه مشخص می گردد. در بخش تیپ کار هم به تنظیم اصولی نور کاسه چراغ خودروها پرداخته ایم و می خواهیم ببینیم که چگونه این کار آسان را انجام دهیم.

همچنین پایگاه خبری «اسب بخار» از همکاری نمایندگی ۴۴۷ مدیران خودرو (فرقانی) و آقای علی احمدی جهت انجام هماهنگی های لازم و در اختیار گذاشتن ام وی ام X55 برای تست و بررسی این قسمت، کمال تشکر را دارد.

لازم به ذکر است که در کنار انتشار ویدیوهای فصل ششم اسب بخار در آپارات و یوتیوب، قسمت های این فصل نیز از پیام رسان آیگپ و تلویزیون اینترنتی فیلیمو هم پخش می شود.

نظرسنجی و مسابقه این قسمت:

در قسمت چهارم فصل ششم اسب بخار، نظرسنجی را ترتیب داده ایم که مخاطبان با شرکت در آن به مسابقه و قرعه کشی این قسمت راه پیدا می کنند. بدیهی است که پاسخ به هرگزینه ای سلیقه شخصی و دیدگاه هر فرد است و برای همین، به قید قرعه از میان تمام شرکت کنندگان، سه نفر جهت دریافت جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی آیگپ انتخاب می شوند. همچنین با شرکت در نظرسنجی و مسابقه های هر قسمت، یک امتیاز به مخاطبان داده می شود و در پایان ۱۲ قسمت فصل ششم اسب بخار، قرعه کشی برای اعطای ۳ دستگاه تلفن همراه سامسونگ برگزار خواهد شد.

در این قسمت اسب بخار، این سوال را مطرح نموده ایم که «در دسترس ترین رخداد برای بازار خودرو چیست؟» و مخاطبان این برنامه می توانند با مراجعه به صفحه رسمی اسب بخار در آیگپ و یا صفحه آیلند آیگپ در این نظرسنجی شرکت کنند.

آلبوم تصاویر ام وی ام X55:

آلبوم تصاویر پشت صحنه قسمت چهارم فصل ششم اسب بخار:

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی / علیرضا پاداش

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.