وضعیت تولید محصولات رنو و برلیانس در ابتدای ۹۹ + گزارش تولید

با انتشار آمار تولید شرکت پارس خودرو در فروردین ۱۳۹۹، مشخص است که همچنان فرایند تولید محصولات برلیانس و رنو در این شرکت ادامه دارد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ شرکت پارس خودرو در فروردین ۹۹ توانسته تا ۶ هزار و ۵۵۱ دستگاه را بر اساس گزارش منتشر شده در «کدال» تولید نماید. بیشترین تولید این شرکت در ابتدای سال جاری به خانواده پراید X100 اختصاص داشته و بعد از آن، کوییک آر در دومین رده تولید پارس خودرو قرار گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس آمار تولید رسمی، این شرکت در فروردین ۹۹ تیراژ تولید ۶۶۵ دستگاه را برای خانواده رنو ثبت کرده است. همچنین اعضای خانواده برلیانس در ماه گذشته با تیراژ ۱۷۹ دستگاه در پارس خودرو حضور داشته اند. لذا با توجه به این اطلاعات مشخص است که همچنان فرایند تولید و مونتاژ خودروهای رنو و برلیانس به صورت کم تیراژ در این خودروساز ادامه دارد. اما مشخص است که به خاطر مشکلات تحریم، امکان تولید انبوه خودروهایی چون رنو ساندرو، رنو ساندرو استپ وی، رنو تندر ۹۰، رنو پارس تندر، برلیانس H320، برلیانس H330، برلیانس H320 کراس، برلیانس H230 و برلیانس H220 وجود ندارد.

پیش از این پارس خودرو در سال ۱۳۹۸ اعلام کرده بود که با توجه به محموله های ترخیص شده برلیانس و رنو، تولید محدود این خودروها ادامه خواهد داشت. همچنین با وجود نظارت نهادهای مربوطه، خودروهای تولیدی رنو و برلیانس بر اساس اولویت ثبت نام به حواله داران تحویل داده می شود.

تولید محدود خودروهای مختلف گروه رنو و برلیانس در پارس خودرو خبر از این می دهد که قطعا در روزهای آتی حضور این محصولات با مدل ۱۳۹۹ در بازار کشور پر رنگتر می شود و فعلا محصولات رنو و برلیانس با مدل سال جاری در بازار یافت خواهند شد.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.