تغییرهای مدیریتی پیش رو، به بخش فروش خودروسازی هم رسید

تغییر مدیران صنعت خودرو

پس از اعلام خبر استعفای یکی از مدیران ارشد صنعت خودرو از سِمَتش، خبرهای موثق حاکی از آن است که تغییراتی هم برای بخش فروش این شرکت خودروساز در نظر گرفته شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، با وجود اینکه هنوز خبر استعفای این مقام عالی رتبه صنعت خودرو توسط خودش رسانه ای نشده است، اما منابع آگاه این اتفاق را تایید کرده اند و از اختلاف های چند روز گذشته او با برخی مسئولان دولتی می گویند. شب گذشته هم در رسانه «اسب بخار» اعلام شد که به خاطر اختلاف های پیش آمده میان این مدیر و کادر دولتی ناظر برای فعالیت او، پروژه انتخاب جایگزین این مدیر در وزارت صمت آغاز شده و حال این فرد می خواهد تا پیش از عزل رسمی، با استعفا از صنعت خودرو خداحافظی کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حالا منابع رسمی می گویند که در این شرکت خودروسازی، تحولات بخش فروش هم در پیش است. آن طور که گفته می شود، یکی از مسئولان بخش فروش این خودروساز به خاطر بروز برخی مسائل، با مشکلاتی مواجه شده و به دنبال خروج از سیستم فروش این شرکت خودروسازی است.

آن چه که به طور قطع در آینده نزدیک اتفاق می افتد، تغییرات اساسی در بدنه یکی از خودروسازان کشور است و قطعا این تغییر به واسطه وزیر صمت جدید رخ خواهد داد. اما حال این سوال مطرح می شود که چرا طی روزهای گذشته، حواشی مدیریتی این خودروساز تا این حد افزایش پیدا کرده و حتی اختلاف های سازمانی و کاری به بخش فروش هم کشیده شده است؟

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.