آمیکو به دنبال افزایش عمق ساخت داخل “آسنا”

آمیکو
شرکت آمیکو که در نمایشگاه «فرصت های ساخت داخل و رونق تولید» حاضر شده است، به دنبال آن بوده تا عمق ساخت داخل پیکاپ خود یعنی آسنا را افزایش دهد و از سویی داخلی سازی محصولات کار و تجاری خود را بیشتر کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مدیران ارشد این شرکت تا روز یکشنبه مورخ ۳۰ تیر ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حاضر هستند و قطعات مورد نظر برای ساخت داخل محصولاتشان را به صنعتگران معرفی می کنند. با توجه به قطعاتی که آمیکو برای آسنا و خودروهای سنگین خود به نمایشگاه آورده است، گویا می خواهد تا عمق داخلی سازی آسنا را فراتر از ۲۵ درصد ببرد و به این ترتیب بخش های زیادی از اجرای کابین این پیکاپ آفرودی و خودروهای کار و تجاری خود را در کشور تولید نماید. البته به غیر از اجزای کابین، برخی قطعات بدنه نیز در غرفه آمیکو دیده می شود.
در حال حاضر این شرکت به عنوان یکی از تولیدکنندگان خودروهای کار و تجاری در کشور شناخته می شود که از سال های دور فعالیت خود را شمال غرب کشور آغاز کرده است. این شرکت از دو سال گذشته پا به بازار پیکاپ ها گذاشته و با معرفی محصولاتی چون آسنا و آراز توانسته تا سهم خوبی از این بازار را به خود اختصاص دهد. باید به این نکته اشاره کرد که از همان ابتدا، آمیکو آسنا در کارخانه این شرکت تولید و مونتاژ شده و هم اکنون قرار است که سهم داخلی سازی آمیکو برای آسنا افزایش پیدا کند.


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این پیکاپ، ویدیوی تست و بررسی آمیکو آسنا و شتاب آمیکو آسنا را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.