آغاز تولید لوکسژن U6 در آذویکو + برنامه تولید

لوکسژن U6 آذویکو

به تازگی تصاویری در اختیار خبرنگار رسانه «اسب بخار» قرار گرفته است که نشان می دهد، تولید «لوکسژن U6» به روش SKD در خط تولید شرکت «صنعت خودروی آذربایجان» یا همان آذویکو آغاز شده است. پیش از این اعلام شده بود که آذویکو برنامه دارد تا تعهدات مربوط به «ام جی ۳۶۰» را با تولید و تحویل محصولات لوکسژن و سدان دانگ فنگ انجام دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ همچنین در روزهای گذشته تصویر نامه مدیرعامل شرکت آذویکو به معاونت امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در اختیار خبرنگار این رسانه قرار گرفت و معلوم شد که این خودروساز خصوصی، برنامه تولید ۱۵۰۰ دستگاه لوکسژن U6 و ۸۰۰ دستگاه سدان (دانگ فنگ S50 یا لوکسژن S3) را در دستور کار خود قرار داده است. حال خبرهای رسیده حاکی از آن است که در مرداد ۱۳۹۹، بالاخره تولید U6 در کارخانه آذویکو آغاز شده و به احتمال زیاد طی هفته های آتی، این کراس اوور تایوانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

حتما بخوانید: معرفی سدان جدید آذویکو: دانگ فنگ S50 + تصاویر

حتما بخوانید: فوری/ مشتریان آذویکو به ماجرای لوکسژن دقت کنند!

اما نکته قابل توجه، متن درج شده در بخش پایین نامه آذویکو است. در بخش زیر جدول نامه نوشته شده است: «ضمناً با عنایت به لوکس بودن خودرو SUV-U6 این خودرو قابلیت تحویل به مشتریانی که بیش از ۲ حواله دارند را خواهد داشت».

لوکسژن U6 آذویکو

با توجه به این متن کوتاه می توان برداشت کرد که فعلا آذویکو به تعهدات دارندگان چند حواله ام جی ۳۶۰ را پاسخ می دهد و فعلا قرار نیست تا دارندگان یک حواله ام جی از تحویل لوکسژن U6 بهره مند شوند. از سویی بر اساس جدول زمان بندی مشخص است که دارندگان یک حواله ام جی ۳۶۰ باید تا آبان ۹۹ صبر کنند و منتظر باشند تا سدان آذویکو وارد خط تولید شود. زیرا بحث تحویل لوکسژن U6 برای این افراد مطرح نشده و فعلا سرمایه گذاران بر روی ام جی ۳۶۰ می توانند تا از داشتن این کراس اوور تایوانی بهره مند گردند.

بدیهی است که دارندگان چند حواله ام جی ۳۶۰، قطعا به خاطر سرمایه گذاری و منافع شخصی به سراغ ثبت نام چند دستگاهی این خودرو رفته اند و حال قرار است تا لوکسژن U6 در گام نخست به دست دلالان و واسطه ها برسد و به نوعی مصرف کنندگان واقعی از داشتن این کراس اوور تک دیفرانسیل به صورت غیر واسطه ای محروم باشند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.