همایش بسترن سواران با حال و هوای رسمی + تصاویر

همایش بسترن سواران با حال و هوای رسمی
روز گذشته گروه بهمن و شرکت بهمن موتور میزبان رسمی دارندگان فاو بسترن B30 و B50F بود. این شرکت مشتریان بسترن را به محل دفتر مرکزی خود دعوت کرد و سپس با برگزاری یک رژه در جاده مخصوص آن ها را به کارخانه بهمن موتور واقع در جاده قدیم برد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این مراسم که با حضور تعداد قابل توجهی از فاو بسترن B50F و B30 برگزار شده بود، خلاقیت های مالکان این خودروها برای آپشنال کردن خودروها و تغییرات ظاهری به چشم می خورد. همچنین مدیران گروه بهمن به عنوان میزبان مشتریان خود به جمع دارندگان بسترن سوار آمده بودند و به سوالات آن ها پاسخ می دادند. در این مراسم هدایایی به رسم یادبود به دارندگان بسترن اهدا شد و باعث شد تا بار دیگر شیوه های جدید بازاریابی و حفظ وفاداری مشتری به برند در ایران به صورت واقعی و مطابق با الگوی جهانی انجام شد.
یکی از ویژگی های این گردهمایی جلسه همفکری و گفتمان بسترن سواران با مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور بود. در این مراسم که خانواده بسترن سواران در کنار مدیرعامل گروه بهمن، مدیرعامل شرکت بهمن موتور، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن و… جلسه پرسش و پاسخ را برگزار کردند، توانستند به برخی از جواب های سوال های خود برسند و از طرفی به صورت مستقیم دغدغه های خود را به مدیران این شرکت بگویند. یکی از نکات قوت دیگر از این گردهمایی، حضور مهندسان فنی در تولید فاو بسترن B30 و B50F بود. صحبت های این مهندسان و مدیران فنی نیز باعث شده تا بسترن سواران بیشتر با نحوه تولید و توزیع قطعات خودروهای خود آشنا شوند و از طرفی بدانند که چگونه خودرویی چون فاو بسترن B30 طبق گزارش ISQI با کیفیتترین خودرو تولید داخل در رده ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان است.
پیش از همایش نیز، گروه بهمن و شرکت بهمن موتور همایش های دیگری را برای مالکان خودروهای خود برگزار کرده بود و نگاه مدیریتی و بازاریابی مدیران این شرکت باعث شد تا اولین گردهمایی های رسمی مالکان خودرویی خاص با حمایت مستقیم شرکت تولید کننده همیشه برقرار باشد.

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.