جالب ترین تبلیغات ویدیویی خودرو – قسمت بیست و چهارم

جالب ترین تبلیغات ویدیویی خودرو – قسمت بیست و چهارم
در مجموعه ای، ویدیوهایی از بهترین تبلیغات تلویزیونی خودرو را انتخاب کرده ایم و آن ها را بررسی می کنیم.در این قسمت تبلیغی از رنو را بررسی می کنیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

۲۴-RENAULT ZOE

زندگی مدرن در جامعه امروز باعث شده تا همه افراد هر روز و هر ساعت با وسایل الکتریکی و برقی در ارتباط باشند.اما تصور کنید اگر تمام این دستگاه ها با سوخت فسیلی کار می کردند چه اتفاقی می افتاد؟در این ویدیو جالب تصویری از زندگی روزمره انسان ها و استفاده آن ها از وسایل نشان داده می شود اما اینبار تمام این وسایل با سوخت فسیلی کار می کنند.با کمی تامل در این ویدیو متوجه حس خوب استفاده از انرژی پاکی مثل برق در مخاطب القا می شود و در پایان با نشان دادن خودروی برقی رنو،استفاده از خودروهای برقی منطقی تر جلوه می کند.در واقع این سوال در ذهن انسان ایجاد می شود که چرا مثل بیشتر وسایل دیگر در خودرو ها هم از برق استفاده نکنیم؟
در این ویدیو رنو زویی تبلیغ می شود،رنو موفق شده در سال ۲۰۱۷ در حدود ۲۴ درصد از بازار خودرو های الکتریکی در اروپا را از آن خود کند. به این ترتیب رنو بیشترین سهم از این بازار را در اختیار داشته و سایر برند های خودروسازی نتوانسته اند به محبوبیت این خوودروساز برسند.

از طرف دیگر مدل زئو (ZEO) این کمپانی که به یک باتری ۴۱ کیلووات ساعتی مجهز است با فروشی نزدیک به ۳۲ هزار دستگاه لقب پرفروش ترین ماشین الکتریکی را از آن خود کرده است.

فروش این هاچبک محبوب نسبت به سال گذشته چیزی در حدود ۴۵ درصد افزایش یافته است. این خودرو در مقایسه با رقیب خود یعنی فورد فیستا بسیار کارآمد تر بوده و به تجهیزاتی مثل کروز کنترل، بلوتوث، کنترل تهویه، دوربین عقب، سنسور پارک و حتی چرخ‌ های آلیاژی مجهز است.

۶۱ درصد از بازار فروش خودرو های الکتریکی در فرانسه در اختیار این خودروی هاچبک بوده و در حالی مجموع فروش آن در این کشور به ۱۵ هزار دستگاه رسیده که بسیاری از استاندار های اروپا در آن رعایت شده است.

شما می توانید تمام قسمت های جالب ترین تبلیغات ویدیویی را در این لینک مشاهده کنید.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.