جالب ترین تبلیغات ویدیویی خودرو – قسمت بیست و هفتم

جالب ترین تبلیغات ویدیویی خودرو – قسمت بیست و هفتم
تبلیغات ویدیویی همیشه جذاب اند! در صنعت خودرو این موضوع بیش تر خود نمایی می کند. به تازگی شرکت ” کیا موتورز ” ویدیو‌های تبلیغاتی جدیدی از محصولات اش را منتشر کرده است که به خوبی نقاط مثبت و ویژگی های هر محصول را نشان می دهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تغییر نسل مرسدس بنز کلاس C در حال حرکت!
به عنوان مثال می توان به ویدیوی معرفی کیا فورته (سراتو) جدید اشاره کرد. افزون بر معرفی اجمالی محصول، در بخش هایی از این کلیپ ها می توان حس شوخ طبعی نه چندان واقع بینانه خودروساز را نیز مشاهده کرد. اگرچه تماشای بیش از یک بار این ویدیو‌ها برای مخاطب جذاب نخواهد بود، اما آن چه ما دریافتیم نشان می دهد همان یک بار تماشا می تواند هنگام مواجه با خودرو در خیابان، ذهن بیننده را به سرعت به سمت آگهی تبلیغاتی بازگرداند.
مرسدس بنز اگر چه در ساخت آگهی های تبلیغاتی صاحب سبک است، اما گویی ویدیوی جدید مرتبط با کلاس C مدل ۲۰۱۹ بیش از حد موفق ظاهر شده است. اما در تمام مدت زمان تماشای این ویدیو، چند لحظه از آن بیش تر جذابیت دارد. در این کلیپ که از سوی شعبه آمریکایی مرسدس بنز ساخته شده است، توانایی های تیم مهندسی کمپانی به رخ کشیده می شود که چه گونه می توانند بدون توقف به انجام کار بپردازند. شما می توانید در ۳۵ ثانیه ببینید که چه گونه مهندسان بنز روی یک دستگاه از نسل اول C کلاس، با کد W202 که در حال حرکت در اتوبان است، کار می کنند. قطعه به قطعه و گام به گام، یک کلاس C قدیمی به نسل چهارم و جدید‌ترین مدل با کد W205 تبدیل می شود.
تغییر نسل مرسدس بنز کلاس C در حال حرکت! + ویدیو


پیام این کلیپ در آن نهفته است که توسعه کلاس C، هرگز پایان نمی پذیرد. مهندسان هم هرگز علاقه ندارند از تلاش برای چابک تر، قدرتمند‌تر و هوشمند‌تر ساختن این سدان دست بردارند. شاید با خود بگویید محتوای این کلیپ بیش از حد اغراق آمیز است، اما در حقیقت دروغی به شما گفته نشده است! آیا تغییرات محصولات بنز از جمله کلاس C، با مشاهده مدل های جدید در خیابان ها دیده نمی شود؟
نسل کنونی کلاس C در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. با این حال هنوز هم می توان روی آن حساب باز کرد. این نسل، نخستین خودرویی بود که از پلت فرم و معماری مدولار جدید مرسدس بنز (MRA) استفاده می کرد. ساختار جدیدی که با به کار گیری آلومینیوم و فولاد با مقاومت بالا، به کاهش ۱۰۰ کیلوگرمی وزن خودرو دست یافته است. مرسدس بنز کلاس C جدید در انواع بدنه سدان، واگن، کوپه و کابریولت به تولید می رسد. اما بدانید و به خاطر داشته باشید که مرسدس همیشه بدون توقف، برای ارتقای پر فروش ترین سدان خود تلاش می کند.

سپهر عظیمی
گروه مستند اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.